به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۲۵۷۲۶۱

ادامه جنجال‌های شهاب حسینی/تصاویر

ادامه جنجال‌های شهاب حسینی/تصاویر
گروه فرهنگی:  تصاویر منتسب به سیدشهاب‌الدین حسینی در حال تزریق واکسن کرونا در خارج از ایران  در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
 سیدشهاب‌الدین حسینی تنکابنی اینجا در ایران با نام کوتاه‌شده شهاب حسینی شناخته می‌شود. او در حالی برای زدن واکسن کرونا از ایران خارج شده که برنامه پربیننده «همرفیق» را در فضای مجازی در حال پخش دارد و پنجشنبه هر هفته یک ستاره دنیای هنر همراه بهترین رفیق خود روبه‌روی این بازیگر تحسین‌شده می‌نشیند.

با این حال، شهاب که شهروند آمریکاست ظاهرا در روزها یا هفته‌های اخیر به این کشور سفر کرده و واکسن کرونا زده است. در ویدئویی کوتاه که از این ماجرا منتشر شده، نشان می‌دهد حسینی سوییشرت خود را درمی‌آورد و به رفیق و همراه خود می‌دهد. بعد آستین سمت چپ تیشرت را بالا می‌زند و روی صندلی می‌نشیند تا یک خانم دمای بدنش را اندازه بگیرد و احتمالا بعد از آن واکسن کرونا را به بازویش تزریق کند.

نکته دیگر درباره پوشش شهاب حسینی مربوط به ماسک او و تصویر روی آن است. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده‌اند تصویر روی ماسک حسینی نماد نوعی ماده مخدر گیاهی است و گروهی هم معتقدند او نادانسته از این ماسک با این تصویر مشکوک و معنادار استفاده کرده است.

 
برچسب ها: شهاب حسینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها