کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آن كه می‌گوید «قیمت‌ها دست خداست» هم هوس رییس‌جمهوری دارد!

1 اسفند 1399 ساعت 12:22


گروه سیاسی: یك كانال تلگرامی كه اخبار انتخابات را پوشش می‌دهد نوشت: «بیژن زنگنه وزیر ۶۸ ساله نفت و پرسابقه‌ترین وزیر ایرانی، درکنار اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، محسن هاشمی و حسن خمینی، چندی است به فهرست بلندبالای نامزدهای حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اضافه شده است! برخی نیز گزارش کرده‌اند زنگنه با چندین نفر برای ستادش صحبت و برای تامین مالی نیز رایزنی‌هایی کرده است. نخستین بار تابستان امسال، سیدحمید حسینی دبیر اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق نامزدی بیژن زنگنه را مطرح کرده بود.»
گفتنی اینكه حتی بی‌طرف‌ترین ناظران معتقدند افرادی چون جهانگیری، زنگنه و دیگر وزیران و مدیران تیم حسن روحانی به دلیل عملكرد نومید‌كننده و بسیار ضعیف‌شان در طول 8 سال اخیر، كمترین شانسی را برای پیروزی در انتخابات ندارند و عمدتا مهره‌های سوخته سیاسی محسوب می‌شوند كه دوره بازنشستگی‌شان فرا رسیده اما حزب كارگزاران كه در بین محافل سیاسی به «حزب مرفهان بی‌درد» شهرت یافته در انتخابات اسفند 98 مجلس لیست مستقل داد كه با شكستی سنگین مواجه شد به نحوی كه نفر اول لیست آنها در تهران حدود 80 هزار رای آورد، قرار است یكی از این افراد را به عنوان كاندیدای خود معرفی كند! 

رایزنی سردار محمد با اعضای شورای نگهبان
این كانال همچنین نوشت: سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با ۲ تن از اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرده است. هنوز جزییاتی از این دیدارها منتشر نشده اما به نظر می‌رسد موضوع شرایط رجل سیاسی مهمترین نگرانی آقای محمد برای درخواست این دیدارها است. تا کنون سردار حسین دهقان، سردار رستم قاسمی و سردار سعید محمد فعالیت‌های انتخاباتی‌شان را شروع کرده‌اند.


کد مطلب: 257325

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257325/می-گوید-قیمت-ها-دست-خداست-هم-هوس-رییس-جمهوری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir