به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۵۷۳۴۹

جنگ سایبری بین هکرها و کودتاچیان در میانمار

جنگ سایبری بین هکرها و کودتاچیان در میانمار
گروه بین الملل: حکومت نظامی حاکم بر میانمار که دسترسی مردم به اینترنت را محدود کرده، اکنون خود مورد حمله سایبری قرار گرفته است.
گروهی از هکرها که خود را "هکرهای میانمار" می‌نامند به برخی از نهادهای حکومت کودتا در این کشور حمله کرده‌اند.شماری از هکرها برخی از وب‌سایت‌های متعلق به حکومت نظامی کودتایی این کشور را هدف حمله سایبری قرار داده‌اند.  هکرهایی که خود را "هکرهای میانمار" می‌نامند به سایت بانک مرکزی این کشور حمله کردند.گفته می‌شود که وب‌سایت‌های بخش روابط عمومی ارتش میانمار، اداره نظارت بر توزیع دارو و مواد خوراکی و همچنین فرستنده تلویزیونی دولتی "ام‌آر‌تی‌وی" از جمله نهادهایی هستند که مورد حمله هکرهای یاد شده قرار گرفته‌اند.این گروه در حساب کاربری خود در فیس‌بوک هدف خود را "مبارزه برای عدالت در میانمار" اعلام کرده است.اعضای این گروه هکری فعالیت‌های خود را بخشی از اعتراضات توده‌ای مردم در رانگون و دیگر شهرهای میانمار می‌دانند.


 
برچسب ها: میانمار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها