به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۵۷۴۰۹
زیدان:

کاری که ام‌باپه در نوکمپ کرد را دوست داشتم

کاری که ام‌باپه در نوکمپ کرد را دوست داشتم
گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید نسبت به نمایش درخشان مهاجم پاری‌سن ژرمن در دیدار برابر بارسلونا واکنش نشان داد.به گزارش ایسنا، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و چهارم لالیگا برابر وایادولید قرار می گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: اگر به چهارشنبه فکر کنیم اشتباه کرده ایم. باید به لالیگا توجه کنیم و روی دیدار فردا تمرکز داشته باشیم. هفته پیش خیلی خوب بود و باید آن را در زمین نشان دهیم. سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت کریم بنزما اظهار کرد: فردا با ما نخواهد بود، مشکل جسمانی دارد. باید دید در روزهای آینده چه شرایطی خواهد داشت. می دانیم او چه نقشی در تیم دارد. دوست داریم هر چه زودتر مانند دیگر بازیکنان آسیب دیده به تیم برگردد. 
 
کیلیان ام‌باپه هفته گذشته در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا هت تریک کرد و در پیروزی ۴ بر یک پاری‌سن ژرمن نقش مهمی داشت. سرمربی فرانسوی گفت: او فوق العاده بود. کاری که کرد را دوست داشتم اما به خاطر زیبایی فوتبال. من از تماشای فوتبال و بازیکنان خوب لذت می برم. ام‌باپه و ارلینگ هالند بازیکنان امروز و آینده هستند. دوست ندارم به شما بگویم که کدام یک را انتخاب می کنم. زیدان در مورد اختلاف امتیاز با اتلتیکومادرید اظهار کرد: هنوز ۴۵ امتیاز باقی مانده است. ما راه خود را می رویم. هر تیمی این کار را انجام می دهد. ما تمرکزمان روی خودمان است. 
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها