به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۲۵۷۴۲۴

کیم کارداشیان از کانیه وست طلاق می‌گیرد

کیم کارداشیان از کانیه وست طلاق می‌گیرد
گروه فرهنگی: کیم کارداشیان، سلبریتی و چهره تلویزیونی آمریکا برای جدایی از کانیه وست، خواننده مشهور سبک رپ آمریکایی درخواست رسمی ثبت کرده است.این دو از سال ۲۰۱۴ با هم زندگی کردند و چهار فرزند دارند.
این خبر را وبسایت تی‌ام‌زی که اخبار سلبریتی‌ها را دنبال می‌کند منتشر کرده است. ماه‌ها بود که رسانه‌ها از اختلاف میان این زوج سرشناس می‌نوشتند.آن طور که گزارش شده کیم کارداشیان همچنین درخواست سرپرستی کامل فرزندان را هم از دادگاه کرده است، هر چند هیچ کدام از این دو به طور علنی درباره تصمیم خود هنوز اظهارنظر نکرده‌اند.مجله فوربز دارایی‌های کیم کارداشیان را که علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی در لوازم آرایش و حتی اپلیکیشن‌های موبایل هم سرمایه‌گذاری و کسب درآمد کرده را حدود ۷۸۰ میلیون دلار برآورد کرده است.

کانیه وست، خواننده سبک رپ هم که تاکنون چندین جایزه معتبر گرمی را کسب کرده یکی از بزرگترین نام‌ها در دنیای رپ است و همچنین در دنیای مد هم فعالیت دارد و آنجا هم نامی برای خود دست و پا کرده است.
آقای وست حتی سال گذشته در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هم نامزد شد.سال گذشته، ۲۰۲۰، هم کانیه وست کارزار ناموفقی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری و رقابت با دونالد ترامپ و جو بایدن به راه انداخت که طی آن برخی از پست‌های آنلاین و حضور تبلیغاتی‌اش موجب نگرانی علاقمندانش شد به طوری که کیم کارداشیان در توضیحاتی گفت همسرش از ناملایمتی روانی و اختلال "شخصیت دوقطبی" رنج می‌برد و خواستار همدلی بیشتر علاقمندان، رسانه‌ها و خانواده برای بهبود سلامت روانی کانیه شد.با این حال، شایعه‎‌ها درباره احتمال جدایی این دو از ماه‌ها پیش و هنگامی اوج گرفت که کیم کارداشیان لورا واسر، وکیل معروف را استخدام کرد.
برچسب ها: کيم کارداشيان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها