کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هزینه میلیاردی برای حقیقی که خانه‌نشین شد

2 اسفند 1399 ساعت 9:06


گروه ورزشی: تیم گل گهر سیرجان امتیازات زیادی را به خاطر تزلزل درون دروازه از دست داده است.تیم فوتبال گل ‌گهر در بازی‌های نیم فصل اول لیگ بیستم در پست دروازه‌بان دچار مشکل بود و امتیازات زیادی را هم به خاطر نبود دروازه‌بان آماده از دست داد.این درحالیست که حقیقی در ابتدای فصل نساجی را ترک کرد و مدیران باشگاه مازندرانی اعتقاد داشتند باشگاه گل گهر با هزینه سنگین این بازیکن را جذب کرده است.علیرضا حقیقی از ابتدای فصل دروازه‌بان اصلی تیم سیرجانی بود که اشتباهات این بازیکن از بازی با استقلال شکل گرفت و وی روی دو گل آبی پوشان و همچنین در صحنه پنالتی که غفوری از دست داد مقصر اصلی بود. وی سپس به خاطر عملکردش پس از شکست مقابل تراکتور به نیمکت منتقل شد و جای خودش را به مهرداد بشاگردی درون زمین داد.

حقیقی در دو مسابقه مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان روی نیمکت گل گهر نشست و در دو بازی بعدی مقابل نساجی و پرسپولیس نیز به طور کل از لیست بازیکنان تیم کنار گذاشته شد. حال این سوال پیش می‌آید که چطور دروازه‌بانی که با هزینه گزاف به گل گهر رفته به یکباره خانه نشین شده و از لیست 20 نفره این تیم خط می‌خورد و یا در دیدارهای دیگر نیمکت‌نشین می‌شود؟ البته عملکرد پر اشتباه حقیقی در دیدار مقابل استقلال و به خصوص تراکتور عامل اصلی نیمکت نشین شدن این بازیکن بود اما آیا واقعا وی این قدر ضعیف است که حتی در لیست 20 نفره تیمش برای دو بازی آخر قرار نگرفته است؟از طرفی بشاگردی نیز که در تمام بازی‌های قبلی عملکرد نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت، مقابل پرسپولیس دچار تزلزل شد و 5 بار دروازه‌اش را باز شده دید تا سنگین‌ترین شکست تیم سیرجانی در نیم‌فصل اول رقم بخورد.

به نظر می‌رسد باشگاه گل گهر در جذب بازیکنان در نیم فصل اول بدون در نظر گرفتن عملکرد فنی بازیکنان تنها تمرکزش روی هزینه برای خرید ستاره‌های تیم‌های دیگر بوده، آن هم در شرایطی که این ستاره‌ها چندان برای گل گهر بازی در نیاورده‌اند. به این ترتیب مسئولان باشگاه گل گهر و کادرفنی این تیم بیشتر از آنکه در حال حاضر در فکر جذب بازیکنان گران (که شنیده می‌شود به دنبال جذب هر دو دروازه‌بان استقلال هستند) باشند باید به فکر جذب بازیکنان با انگیزه و جویای نام باشند وگرنه اتفاق نیم فصل اول برای تیم پرمهره سیرجانی رخ خواهد داد.


کد مطلب: 257440

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257440/هزینه-میلیاردی-حقیقی-خانه-نشین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir