به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۵۷۵۰۲

مدافع استقلال در لیست پرسپولیس جایی ندارد

مدافع استقلال در لیست پرسپولیس جایی ندارد
گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بیستم تصمیم به تقویت لیست بازیکنان خود با نظر مستقیم یحیی گل محمدی دارد.سرمربی سرخپوشان پایتخت نیز لیست خرید خود را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داده است تا خطوط سه گانه ترکیب خود را با جذب بازیکنان مدنظرش تقویت کند.
یحیی در حالی خواهان جذب حداقل یک مدافع در نقل و انتقالات زمستانی شده است که مصدومیت طولانی مدت محمدحسین کنعانی زادگان باعث شد تا کمال کامیابی نیا به دلیل کمبود دفاع میانی از خط هافبک جدا شده و در کنار سید جلال حسینی در قلب دفاع پرسپولیس قرار بگیرد.

از این رو گل محمدی خواهان جذب مدافع میانی با قابلیت بازی کردن در کناره‌های زمین شده است تا شایعاتی در خصوص احتمال سیاوش یزدانی مدافع استقلال تهران مطرح شود. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس هیچ تصمیمی مبنی بر جذب یزدانی نداشته و این بازیکن در تفکرات او جایی ندارد.ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز که به تازگی به تیم «سِرِد اسلواکی» پیوسته است گزینه اول گل محمدی برای پیوستن به این تیم است اما هنوز پیشنهاد خود را برای بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران و حضور در پرسپولیس اعلام نکرده است.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها