به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۵۷۵۲۹

لینک دانلود قسمت پنجم سریال خوب بد جلف با کیفیت بلوری

گروه فیلم و سریال: قسمت پنجم سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو به همراه قسمت‌های جدید قسمت دهم سریال قورباغه، قسمت پنجم سیاوش و قسمت هشتم ملکه گدایان در لیست پخش قرار گرفته اند.
شما می‌توانید به دریافت لینک دانلود مستقیم قسمت 5 از خوب بد جلف با 5 کیفیت گوناگون و 50% تخفیف در این نوشتار دسترسی داشته باشید.



در حالی که چهار هفته از پخش سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو می‌گذرد؛ بنابر آخرین گزارش‌های سایت کول دانلود تا این جا با استقبال شدید مخاطبین روبرو شده است. و اینک این سریال کمدی به قسمت چهارم خود رسیده است. سریال طنز خوب بد جلف به نویسندگی: مهراب قاسم خانی‌، تهیه کنندگی: محسن چگینی و کارگردانی مشترک: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با بازی آناهیتا درگاهی، امیر مهدی ژوله، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، سام درخشانی، گوهر خیراندیش، محمد بحرانی هر هفته در سایت کول دانلود در قالب 15 قسمت پخش می‌شود.
جهت دانلود قسمت 5 پنجم سریال خوب بد جلف بر روی لینک زیر:
لینک قانونی: قسمت پنجم خوب بد جلف
و همچنین دانلود سایر قسمت‌های این سریال به این لینک مراجعه کنید:
دانلود سریال خوب بد جلف

در قسمت قبلی خوب بد جلف رادیواکتیو چه اتفاقاتی رخ داد؟
اپیزود 4 سریال خوب بد جلف رادیواکتیو درست با عملی کردن خوردن دست پژمان آغاز می‌شود. سام که دیگر تحمل گرستگی را ندارد، وقتی که پژمان را در حال خواب می‌بیند از فرصت استفاده کرده و بر روی ساعد او سس گوجه ریخته ولی در همین هنگام است که پژمان از خواب بیدار می‌شود. سام در توضیح اقدام خود می‌گوید که خیال می‌کرده است که پژمان تمام کرده است. وقتی که جو فروکش می‌کند و این جریانات می‌خوابد، این دو دوست قدیمی که عرصه را تنگ دیده و امیدی به نجات و رهایی نمی بینند، دست به اعترافات بزرگ در زندگی خود می‌زنند. از جمله دلیل سیمرغ نگرفتن پژمان که سام وویس‌های بدگویی او را به داورهای جشنواره فرستاده بوده و همچنین این که پژمان نیز زیرآب سام را زده بود تا به دختر برزیلی مورد علاقه اش نرسد و بسیاری موارد دیگر. در همین هنگام است که یک کودک با توپ فوتبال از راه می‌رسد.‌ در حالی که هر دو خیال می‌کنند دچار توهم شده اند و این کودک تصور آن‌هاست ولی بعدا مشخص می‌شود که فاصله زیادی با شهر ندارند و عده ای در حال بازی فوتبال در آن نزدیکی‌ها هستند و حتی اگر خودشان نیز کمی دیگر پیاده روی کرده بودند به جاده می‌رسیدند. سرانجام با رسیده به خیابان و سوار شدن بر یک مینی بوس از آن جا دور می‌شوند.

ولی این پایان بدبیاری‌های آن‌ها نیست و تازه آغاز ماجرایی دیگر را در پی دارد. چرا که مینی بوسی که پژمان و سام سوار آن می‌شوند، همان مینی بوسی است که حامل حسام و دوستان خلافکارش می‌باشد. به این ترتیب است که آن‌ها را به یک خانه قدیمی و متروکه می‌برند و در زیرزمین آن جا زندانی می‌کنند و پس از اسارت داعشی‌های چچن و داغستان، اسارتی دیگر را تجربه می‌کنند. ادامه داستان صرف ماجراهایی که حسام در زیرزمین و اسارتگاه با آن‌ها ایجاد می‌کند، می‌شود. سام و پژمان که چندین روز است غذا نخورده اند و بسیار احساس گرسنگی می‌کنند حتی در این جا نیز به چیزی برای خوردن نمی رسند. حسام بوالهوس که همین روز قبل از زندان آغاز شده است و در ادلین ماموریت خلاف خود، کیک زرد را از چچنی‌ها دزدیده بود، در حالی که به سمت ملک شخصی اش می‌رفت به طور اتفاقی سام و پژمان را گرفته و سعی در اخاذی کردن از آن‌ها می‌باشند.

در همین حال و احوالات است که حسام که برای گرفتن پول پژمان و سام را در مضیقه گذاشته است با نظر و در واقع پیشنهاد اینان، به روابط عمومی سازمان صداوسیما تماس گرفته و ضمن اظهار گروگانگیری این دو هنرمند، این گونه بیان می‌کنند که در قبال آزادی آن‌ها مبلغی را دریافت می‌کنند که البته روابط عمومی آن‌ها را به سمت امور مالی سازمان راهنمایی می‌کنند. در حالی که نخست به اشتباه به برنامه زلال احکام وصل شده بودن، در زملن تماس با امور مالی، درخواست پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادیشان می‌کند که به طور جد با مخالفت پژمان و سام روبرو می‌شود. چرا که این دو بر این باورند که اگر بعده‌ها در اخبار منتشر شود که گروگانگیرها، آن‌ها را تنها با ۱۰۰ میلیون تومان آزاد کرده اند، برای آن‌ها افت پرستیژ داشته و حتی بر روند کاری و آینده شغلی آن‌ها نیز تاثیر بسیار بدی دارد.‌به این دلیل که دیگر دستمزدهای بسیار پایینی را برای بازی کردن در فیلم‌های به آن‌ها پیشنهاد خواهند کرد. مشخص نیست که سرانجام بر سر سام و پژمان چه خواهد آمد و آیا نجات پیدا خواهند کرد یا نه؟ برای فهمیدن این واقعیت‌ها باید به تماشای ادامه اتفاقات این سریال را در قسمت پنجم خوب بد جلف بنشینیم و ببینیم که چه رویدادهای دیگر در این میان رخ خواهد داد.



سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش نهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته‌ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 10 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است هر دوشنبه از سایت کول دانلود پخش می‌شود.
 
جهت دانلود قسمت 10 دهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:
قسمت دهم سریال قورباغه



ملکه گدایان از آن دسته از سریال‌هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت 8 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می‌رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می‌دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت هشتم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.
 
جهت دانلود قسمت 8 هشتم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت‌های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 دریافت لینک:
قسمت هشتم ملکه گدایان

در قسمت پیشین ملکه گدایان چه خبر بود؟
در فلش بک‌های مرسوم آغازین و پیش از تیتراژ سریال، شاهد روزی هستیم که تقریبا در یک سال پیش، البرز در آزمایشگاهی که در‌هامبورگ در اختیارش گذاشته اند در طی آزمایش‌های خود به فرمول پیچیده و بزرگی می‌رسد که با آن می‌توان چندین بیماری لاعلاج کنونی را درمان کرد و البته از آن سو نیز سواستفاده گران می‌توانند مواد مخدر قوی تر و مخرب تری را تولید کنند. دکترها و متخصص‌های‌هامبوگ چشم به تلاش‌ها و آزمایش‌های البرز دوخته اند و بسیار به او امیدوارند تا با کشف فرمول این داروی خاص، جهشی در علم پزشکی رخ دهد. در سکانس بعدی که در زمان حال نیز می‌گذرد، سهیل به همراه البرز به مرکز خیریه رفته اند تا غذای مورد نیاز مفت آباد را تحویل بگیرند اما آریا به خاطر عدم حضور افرا حاضر به انجام این کار نیست، سهیل ناچار می‌شود البرز را با نشان دادن کارت شناسایی برادر افرا جا بزند البرز در یک عمل انجام شده قرار می‌گیرد و مورد استقبال آریا. افرا با استایل جدید و با نوزادی که به کنر بسته است قدم در راه جدید گذاشته است.

البرز به سهیل می‌گوید که برای دیدن پدرش در بیمارستان به کمکش احتیاج دارد، سهیل با یک نمایش شلوغ بازی حواس نگهبان بیمارستان را پرت می‌کند و همین لحظه البرز خود را به بالین پدر می‌رساند اما در کمال تعجب با خبر ترخیص خسرو خان توسط همسرش مواجه می‌شود! آریا به همراه مادرش در رستورانی در حال گفتگو هستند،آریا اصرار بر این دارد که مادر با حرف‌هایش باعث رنجش افرا شده است، گفتگویی که فقط حول محور افرا می‌چرخد در حال گذر است. بعد از این‌ها البرز سراسیمه به محل زندگیشان می‌رود اما آنجا تخلیه شده است‌. در همین حال که بچه‌های مفت آباد در گوشه گوشه خیابان برای غذا خوردن در پارکی جمع می‌شوند، البرز خود را به افرا رسانده و خبر نقل مکان خانواده اش را به او می‌دهد، افرا متوجه تغییر رفتار سهیل شده و کنجکاو که چرا این گونه رفتار می‌کند و البرز جریان برخوردشان با آریا را تعریف می‌کند. پارسا با افرا تماس می‌گیرد،البرز با قاپیدن گوشی با پارسا شروع به بحث و جدل می‌کند،او را تهدید می‌کند که قید همه چیز را خواهد زد و پیش پلیس همه چیز را لو می‌دهد. پارسا در تماسی با جمله (خانم بمب سازمون داره خیلی خطرناک میشه باید زودتر جم و جورش کنیم،راستی مدل رندی اش خیلی شبیه شماست) این ذهنیت در بیننده قوت می‌گیرد که ملکه خورشید باشد. همزمان با این اتفاقات است که آریا که به همراه مادرش در رستوران مشغول صرف غذا هستند با صحنه ای هولناک روبرو می‌شود، افرا را می‌بیند به همراه بچه‌های کار و بچه ای که به دوش دارد و در حال گدایی کردن است.

صحنه چشم در چشم شدنشان واقعا هولناک و غیر منتظره بود، افرا پا به فرار می‌گذارد با تعقیب و گریزشان در بن بستی افرا گیر می‌افتد و در جواب یک عالمه سوال آریا فقط می‌تواند با بغض بگوید بی خیال. البرز به دیدن سارا رفته است، سارایی که مواد مصرف می‌کند، البرز سعی دارد با تمارض به این که سیگار و مواد مصرف می‌‌کند به دنیایش نزدیک شده بلکه بتواند از طریق سارا آدرس خانواده اش را پیدا کند. آریا از دست مادرش ناراحت است که از عمد او را به رستورانی برده است که افرا سر همان چهارراه مشغول گدایی بوده است، پس این طور به نظر می‌رسد مادر آریا از پیشینه افرا آگاه بود و با دانستن این موضوع از عمد آریا را در چنین موقعیتی قرار داده. در سکانسی شاهد گوشه ای از مشکلات بچه‌های کار هستیم، برخورد نادرست مردم با بچه‌ها و مزاحمان خیابانی که افرای پر از بغض و گریه را وادار به درگیری با آن‌ها می‌کند. داریوش به همراه پارسا در حال رفتن به محل زندگی سارا هستند، داریوش مدام سراغ آدرس را می‌گیرد و بی خبر از این که محل مورد نظر جایگاه سارا ست. پارسا با کنایه به سارا یادآور می‌شود که مصرف موادش بالا رفته. سارا قضیه آمدن البرز و مواد مصرف کردنش را به پارسا می‌دهد. پارسا مبهوت به سارا نگاه می‌کند. حال باید دید واقعا البرز قدم در راه اعتیاد گذاشته است یا نقشه و برنامه ای را در سر می‌پروراند. توالی‌های فزاینده ملکه گدایان هر قسمت در ذهن مخاطب بیشتر از پیش نیز می‌ شود و همچنان نمی توان پاسخ روشنی به این ابهامات داد. برای رسیدن به این دست از پرسش‌ها باید به ادامه داستان در قسمت هشتم ملکه گدایان نشست. شما چه فکری می‌کنید؟ حتما نظرات و فرضیه‌های خود را برای ما کامنت کنید!
 
حال باید دید که در قسمت 8 ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر‌های بالایی، لینک دانلود قسمت هشتم ملکه گدایان به همراه سایر قسمت‌های آن با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شد. شما را دعوت به تماشای این سریال جذاب و تماشایی می‌کنیم.


 
و اما سریال سیاوش نیز که از 10 بهمن قسمت اول آن در سایت کول دانلود پخش شد همینک به بخش پنجم خود رسیده است. سیاوش – Siavash به نویسندگی: پویا سعیدی، تهیه کننده: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده و با بازی امیر جعفری، ترلان پروانه، رضا کیانیان، مجید صالحی، میلاد کی مرام در 18 قسمت تولید شده است.
جهت دانلود قسمت 5 پنجم سریال سیاوش بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دریافت لینک دانلود: قسمت پنجم سریال سیاوش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها