به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۵۷۵۶۷

عطاری‌هایی که نسخه مرگ می‌پیچند

عطاری‌هایی که نسخه مرگ می‌پیچند
گروه جامعه: عطاری‌هایی که نسخه مرگ می‌پیچندفرمانده انتظامی ابهر گفت: طی بازدید از دو عطاری در این شهرستان ۱۳۰۰ داروی غیرمجاز کشف شد.سرهنگ محمد مهدی‌خانی اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر نگه‌داری و فروش مقادیری قرص غیرمجاز در ۲ واحد صنفی عطاری در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به دو واحد صنفی عطاری مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد ۱۳۰۰ عدد داروی غیرمجاز خارجی کشف کردند.
 
مهدی‌خانی با بیان این‌که در این رابطه ۳ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.
این مسئول تاکید کرد: استفاده از داروهای قاچاق و غیرمجاز سلامت افراد را به خطر می‌اندازد و لازم است شهروندان هنگام مواجهه با موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.فرمانده انتظامی ابهر خاطرنشان کرد: سوءاستفاده برخی از عطاری‌ها در فروش دارو می‌تواند جان مردم را با خطر مواجه کند، به همین خاطر شهروندان باید در این زمینه هوشیار باشند.
برچسب ها: عطاری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها