کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هیچکس نگران مشارکت مردم نباشد

2 اسفند 1399 ساعت 15:35


گروه سیاسی: رئیس قوه قضائیه گفت: باید با یک دنیا امید و تلاش کار را با قدرت دنبال کرد و گره‌ها گشوده خواهد شد و آینده بسیار روشن و درخشان است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: آنچه امروز دشمن را ناامید می‌کند در حوزه تولید، آن است که هر چه تولید افزون شود، دشمن نا امیدتر می‌شود.وی اظهارکرد: باید از ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم و نخبگان به عنوان موثران در جامعه باید تلاش کنند که به نحوی آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یابد چرا که آسیب‌های اجتماعی تبدیل به جرم می‌شوند. باید کاری کرد که ما شاهد کاهش ناهنجاری‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم که این آسیب‌ها تبدیل به جرم و جرم تبدیل به مسائل کیفری و جزایی نشود.
رئیسی تصریح کرد: عدالت، یعنی عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و آنچه در جامعه از فساد و تبعیض می‌بینیم محصول بی عدالتی‌ها و محصول دور شدن از عدالت اقتصادی و اجتماعی است. ما هر چه به عدالت عمل کنیم شاهد کاهش ناهنجاری‌ها هستیم و همانگونه که رهبر فرمودند باید فقر، فساد و تبعیض را ریشه کن کرد و نه فقر زیبنده نظام اسلامی است نه فساد و نه تبعیض و هیچکدام با نظام اسلامی سازگاری ندارند.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هیچکس نگران مشارکت مردم نباشد، عنوان کرد: مردم چشم و گوش باز دارند و اوضاع و شرایط را خوب می‌بینند و عرصه‌ها را خوب رصد می‌کنند و در کرونا در حرکت مومنانه رهبری چقدر زیبا حضور یافتند با وجود اینکه دچار مشکلات مالی شده بودند. آنچه باید به دنبال آن بود این است که سازمان اداری در کشور باید کار آمد شود و هر چه کار آمدتر شود و اجرای عدالت در عمل و اجرا و میدان بیشتر شود، امید هم افزون شده و دشمن دچار یاس و ناامیدی خواهد شد.


 


کد مطلب: 257587

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257587/هیچکس-نگران-مشارکت-مردم-نباشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir