به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۲۵۷۶۰۸

ویروس کرونا ۲ رویداد هنری را تعویق انداخت

ویروس کرونا ۲ رویداد هنری را تعویق انداخت
گروه فرهنگی: برگزاری سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در بوشهر و دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران به علت شرایط تشدید گسترش کرونا در کشور به زمان دیگری موکول شد.به گزارش ایسنا بنا بر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت این بیماری در استان بوشهر و اعلام ستاد مقابله با کرونای استان، علیرغم برنامه ریزی‌های انجام شده، سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ اسفندماه برگزار نخواهد شد.  در آینده نزدیک با بهبود روند اوضاع ویروس کرونا و تغییر وضعیت در استان بوشهر، تاریخ جدید برگزاری جشنواره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
همچنین روز گذشته دبیرخانه دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اعلام کرد که با توجه به شرایط کنونی کشور مبنی بر احتمال گسترش شیوع بیماری کرونا و بازگشت محدودیت‌ها در اسفندماه سال جاری و همچنین اهمیت این رویداد بین‌المللی، تاریخ برگزاری سمپوزیوم دهم از اسفندماه ۱۳۹۹ به اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ موکول شده است.بر همین اساس این رویداد هنری از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد.
دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران قرار است با حضور ۲۱ هنرمند از ایران، ترکیه، یونان و ایتالیا در محل «گذر فرهنگی تاراز» برگزار شود. بخش اصلی این رویداد با حضور ۱۰ هنرمند ایرانی و سه هنرمند خارجی و بخش دانشجویی با حضور ۸ هنرمند اجرا خواهد شد. آثار این دوره از سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران در باغ سنگی دریاچه خلیج‌فارس نصب خواهد شد.
برچسب ها: ویروس کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها