به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۵۷۶۱۵

دو فیلم جشنواره کن ۲۰۲۱ مشخص شد!

دو فیلم جشنواره کن ۲۰۲۱ مشخص شد!
گروه فرهنگی:  اگرچه سال گذشته به دلیل گسترش ویروس کرونا، جشنواره کن نتوانست هفتاد و سومین دوره خود را برگزار کند، امسال مدیران این فستیوال تمام تلاش خود را به کار بسته که به جای ماه می این رویداد در ماه ژوییه و به صورت فیزیکی برگزار شود. هیات انتخاب کن، مشغول دیدن فیلمهاست و از هم اکنون بر مبنای اعلام روزنامه‌های لوموند و فیگارو، صحبت از حضور حتمی دو فیلم در کن ۲۰۲۱ است.

این دو فیلم، یکی اثر الیور استون فیلمساز جنجالی امریکاست که اثری مستند- داستانی درباره قتل جان اف کندی رییس جمهور پیشین امریکا با بازی کوین کاستنر است. استون پیش از این در سال ۱۹۹۱ فیلم ملتهب «جی – اف – کی» را ساخته بود و در آن فرضیه طراحی و کشته شدن کندی رییس جمهور امریکا توسط کارتل های داخلی امریکا بوده مطرح کرد.اولیور استون ‌حالا قرار است با اثر جنجال برانگیز به نام «سرنوشت خیانت کرد» در فستیوال کن امسال حضور پیدا کند. گفته می‌شود گویا هنوز این فیلم حق پخش ندارد. این فیلم به جان کندی تقدیم شده است.

اما فیلم دیگری که حضورش در کن امسال قطعی شده «بنه دتا» ساخته پل ورهوون است که قاعدتا جنجالی خواهد بو. این فیلم که محصول فرانسه است ‌توسط ورهوون فیلمساز هلندی ساخته شده که ساخته معروفش «عریزه اصلی» با بازی شارون استون. جنجال بسیاری بپا کرد!از سوی دیگر نانی مورتی فیلمساز ایتالیایی برنده نخل طلا نیز فیلمی در بخش مسابقه کن خواهد داشت.رییس هیات داوران بخش مسابقه اسپایک لی فیلمساز سیاهپوست امریکایی خواهد بود.جشنواره کن، هفتاد وچهارمین دوره‌اش را ‌از ۶ تا ۱۷ ژوییه امسال برگزار خواهد کرد.
برچسب ها: جشنواره کن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها