کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

المپین تکواندو با رباط پاره به المپیک می‌رود

2 اسفند 1399 ساعت 18:35


گروه ورزشی: آرمین هادی پور با وجود پارگی رباط پایش در رقابت‌های المپیک توکیو به روی شیاپ چانگ خواهد رفت. آرمین هادی پور، المپین تکواندوی کشورمان پیش از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو و حین گرم کردن دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و بعدا مشخص شد که این بازیکن شرایط بازی را ندارد و رباط acl او پاره شده است.
فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره گفت: هادی‌پور در ایام قرنطینه که مسابقات تعطیل بودند، متوجه آسیبی از ناحیه acl شد و در نهایت کمیسیون پزشکی را تشکیل دادیم. طبق اعلام پزشکان رباط او نیاز به جراحی نداشت، اما با MRI که گرفتیم و مشخص شدن جواب، پزشکان اعتقاد دارند پای او باید جراحی شود.

او ادامه داد: آرمین برای بازگشت به ۶ ماه زمان نیاز دارد و رقابت‌های المپیک ۵ ماه دیگر برگزار می‌شوند؛ بنا بر این با این شرایط آرمین عملا المپیک را از دست می‌دهد. با توجه به تجربیات قبلی که داشتیم و بازیکنانی که قهرمان جهان و آسیا شده‌اند، طبق جلسه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان انجام شد، قرار بر این است که آرمین مراحل درمان را به روال عادی پیش ببرد و کار‌های بازتوانی او را انجام دهیم و با این شرایط به المپیک خواهد رفت.عسکری گفت: به هر حال با این شرایط کنار آمده ایم و بعد از ۶ ماه، عمل جراحی آرمین شرایط را برای ما سخت می‌کرد. در هر صورت قبلا این اتفاق برای برخی از بازیکنان افتاده است. از مردم درخواست می کنیم برای آرمین دعا کنند. می‌خواهیم بازتوانی روی پای آرمین انجام دهیم تا با لطف خدا موقعیت بازی در توکیو را پیدا کند.


کد مطلب: 257643

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/257643/المپین-تکواندو-رباط-پاره-المپیک-می-رود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir