به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۵۷۶۴۴

نفت در مرز ۶۳دلار هفته را به پایان برد

نفت در مرز ۶۳دلار هفته را به پایان برد
گروه اقتصادی: از آنجایی که پس از یخبندان و قطعی برق، شرکت های انرژی در تگزاس شروع به ازسرگیری فعالیت ها در میادین نفت و گاز این ایالت کرده اند، قیمت نفت در آخرین روز معاملات بازارهای جهانی کاهش یافت.هر بشکه نفت برنت با 1.02 دلار کاهش 62.91 دلار و هر بشکه نفت خام آمریکا با 1.28 دلار فروخته شد.نفت برنت 0.5 درصد و نفت خام آمریکا 0.7 درصد طی هفته گذشته افزایش ارزش را ثبت کردند.هر دو شاخص نفتی در هفته گذشته به بالاترین رقم بیش از یک سال گذشته رسیدند.

بنا بر برآورد تحلیلگران، سرمای هوای غیرمعمول در تگزاس و ایالت های نفت خیز آمریکا بیش از 4 میلیون بشکه در روز از تولید نفت آمریکا و 21 میلیارد فوت مکعب از تولید گاز طبیعی این کشور کم کرده است.بر اساس اعلام بیکر هیوز، شرکت های انرژی در هفته گذشته تعداد دکل های فعال نفتی این کشور را برای نخستین بار از ماه نوامبر کاهش دادند.به گفته منابع آگاه، نتظار می رود شرکت های انرژی از دیروز فعالیت های خود برای ازسرگیری فعالیت های پالایشگاه ها را آغاز کرده باشند.
برچسب ها: قیمت نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها