به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۵۷۷۳۰

اسموتی‌های برای تقویت سیستم ایمنی بدن

اسموتی‌های برای تقویت سیستم ایمنی بدن
گروه علمی: نوشیدن اسموتی‌ها روشی مناسب برای حفظ سلامتی و تقویت قوای بدنی در دوران کرونا محسوب می‌شود.یاداوری اهمیت موضوع تغذیه در دوران کرونا به حدی تکرار شده که شاید از دید بسیاری از افراد نیازی به یاداوری آن نباشد، اما فارغ از خوراکی‌های مختلف، نوشیدن اسموتی‌ها نیز روشی مناسب برای حفظ سلامتی و تقویت قوای بدنی در دوران کرونا محسوب می‌شود.نوشیدن اسموتی‌های رنگارنگ نقشی پررنگ در سلامتی افراد ایفا می‌کند، از بین اسموتی‌های مختلف، این اسموتی‌ها خواصی بیشتر از دیگر اسموتی‌ها دارند:

اسموتی‌های نارنجی
اسموتی‌های نارنجی که معمولا با هویج، انبه، خرمالو، پرتقال موز و ترکیبات مشابه ساخته می‌شوند، طعمی گرمسیری دارند و بدن را در برابر بسیاری از حملات مقاوم می‌کنند.

اسموتی نارگیل و شیرسویا
نارگیل و شیر سویا را می‌توان از خوراکی‌های خاصی دانست که برخی به شدت دوست دارند و برخی دیگر مایل نیستند امتحانشان کنند. اما نارگیل و شیر سویا غنی از خواصی مانند پروتئین هستند و برای سلامت عمومی بدن مفیدند.

اسموتی توت و تمشک
خواص خانواده توت‌ها و تمشک بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته است. خانواده توت‌ها از محبوب‌ترین خوراکی‌ها برای تهیه اسموتی محسوب می‌شوند و با کمک توت و تمشک می‌توان اسموتی‌هایی بسیار خوش طعم تهیه کرد.

اسموتی‌های سبز
از خیار و کرفس تا اسفناج و کدو می‌تواند به عنوان پایه یک اسموتی خوش طعم باشد، بنابراین سعی کنید اسموتی‌های سبز را به رژیم غذایی خود بیفزایید تا استرس و اضطراب را کاهش داده، فشار خون خود را تنظیم کنید و سلامت عمومی خود را بهبود ببخشید.
برچسب ها: سیستم ایمنی بدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها