به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۲۵۷۷۵۱

شورای شهرتهران:شهرداری شهرفروشی می کند

شورای شهرتهران:شهرداری شهرفروشی می کند
گروه جامعه: عضو شورای شهر تهران با اشاره به نواقص بودجه 1400 شهرداری گفت: در یکسال گذشته بازگشت به شهرفروشی داشته‌ایم و این درحالی اتفاق افتاده که چند سال است فریاد می‌زنیم جلوی شهرفروشی باید گرفته شود.به گزارش فارس، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در مورد کلیات بودجه 1400 شهرداری اظهار داشت:  به نظر ما گوشی در شهرداری برای شنیدن انتقادات نیست و تلاش می‌شود که بودجه مشابه قبل پیش برود.وی افزود: بودجه 1400 شهرداری برخلاف انتظارات و ضوابط بوده و به نظرم دارای انحرافات جدی است.
 
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در ماه پایانی سال قرار داریم ولی هنوز تحقق بودجه سال 99 کامل انجام نگرفته و 65 درصد آن محقق شده و تا پایان سال احتمالا این تحقق بودجه به 70 درصد برسد.حق‌شناس خاطرنشان کرد: حال جای سوال دارد که امسال نتوانستیم کامل بودجه را محقق کنیم چگونه سال آینده بدون توجه به منابع جدید و پایدار به دنبال افزایش بودجه و تحقق آن هستیم.وی تصریح کرد: همچنین امسال کمترین سهم را حضور فرهنگی و اجتماعی از بودجه داشت و این با شعارهای شهر همخوانی ندارد.
این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در یکسال گذشته بازگشت به شهرفروشی داشته‌ایم و این به نوعی بازگشت به عقب است و درحالی اتفاق افتاده که چند سال است فریاد می‌زنیم جلوی شهرفروشی باید گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها