به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۲۵۷۷۶۲

نکات مهم در زمینه خدمات تخلیه چاه، لایروبی چاه و لوله بازکنی در شهر تهران

گروه کسب و کار: تخلیه چاه یک کار کاملا تخصصی است و باید توسط افراد با تجربه صورت بگیرد. در تهران شرکت‌های خدماتی متعددی در این کار فعالیت می‌کنند. شما باید در گام اول به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد که در نزدیکی شما هستند، تماس بگیرید. تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانند در محل مورد نظر شما حاضر شده و کار تخلیه چاه فاضلاب شما را انجام دهند.
 نکات مهم در زمینه تخلیه چاه در شهر تهران:
یکی از خدمات بسیار مهم در شهر بزرگ و پر جمعیتی مثل تهران، خدمات مربوط به تخلیه چاه، لایروبی چاه فاضلاب، لوله بازکنی و... است. وجود حجم زیادی از مناطق مسکونی و حتی اداری و تجاری شرایطی را فراهم آورده است که گروه‌های خدماتی در این زمینه در سطح شهر پراکنده شوند تا بتوانند در مواقع نیاز در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر برسانند و مشکل پیش آمده را برطرف نمایند. پر شدن چاه فاضلاب یکی از مشکلات متداول در ساختمان‌ها به شمار می‌رود. در هنگام مواجه با این مشکل و دیدن علامت‌های بروز آن باید در سریع ترین زمان ممکن با شرکت‌های تخلیه چاه تماس گرفته شود، تا در سریع ترین زمان ممکن تخلیه چاه شما صورت گیرد. در صورت عدم پیگیری به موقع تخلیه چاه، باعث بروز مشکلات مختلفی نظیر؛ ریزش چاه، نشت فاضلاب، تولید بوی نامطبوع در فضای ساختمان و... خواهد شد. این مشکل در شهر شلوغ تهران که ساختمان‌ها بسیار نزدیک هم هستند، دوچندان خواهد بود.

مواردی که هنگام تخلیه چاه باید به آن توجه داشته باشید:
تخلیه چاه یک کار کاملا تخصصی و فنی است که باید توسط افراد با تجربه صورت بگیرد. در تهران گروه‌ها و شرکت‌های  خدماتی متعددی در این کار فعالیت می‌کنند. شما باید در گام اول به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد که در نزدیکی شما هستند، تماس بگیرید. تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانند در محل مورد نظر شما حاضر شده و کار تخلیه چاه فاضلاب شما را انجام دهند. نکته دیگری که هنگام انتخاب یک شرکت خدماتی مناسب، باید به آن توجه زیادی داشته باشید، داشتن لوازم و ابزارهای به روز و پیشرفته است. داشتن ابزارآلات کارآمد و تکنولوژی پیشرفته، کار تخلیه چاه را در کوتاه ترین زمان، به بهترین شکل ممکن و بی نقص انجام خواهد داد. از لوازم مورد نیاز برای این کار می‌توان به تانکرها با حجم‌های مختلف، پمپ‌های مکنده با قدرت‌های مختلف، تانکرهای مکنده و... اشاره کرد.


خدمات تخلیه چاه

نکات ایمنی تخلیه چاه:
این کار باید توسط افراد ماهر و با تجربه صورت بگیرد. زیرا این کار در کنار خود خطراتی نیز به همراه خواهد داشت. از این توجه به نکات ایمنی یکی از مهم ترین اصول انجام آن است. یکی از مشکلات متداول این کار وجود گازهای سمی فاضلاب است. برخی از این گازها فاقد بو بوده از این رو باید دقت زیادی هنگام تخلیه چاه صورت گیرد و از وسایل ایمنی هنگام کار استفاده شود. این گازها باعث ایجاد مسمومیت در افراد خواهند شد. آمونیاک، سولفید هیدروژن، متان، کربن دی اکسید و مونواکسید کربن جز گازهایی به شمار می‌روند که برای سلامتی انسان مضر هستند.
آنچه که در زمینه لایروبی چاه فاضلاب باید بدانید:
شرکت‌های خدماتی در این زمینه به غیر از کار تخلیه چاه، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهند. از خدمات دیگر این شرکت‌ها می‌توان به لایروبی چاه فاضلاب اشاره کرد. لایروبی چاه زمانی باید انجام می‌شود که می‌بینید راندمان کار چاه پایین آمده است و چاه خیلی زود به زود پر می‌شود و نیاز به تخلیه دارد. از علائمی که نشان می‌دهد باید چاه خود را لایروبی کنید، می‌توان به استشمام بوی بد، بالا آمدن آب توالت و خروجی فاضلاب و...اشاره کرد. برای انجام لایروبی هر آن چیزی که در بستر چاه تجمع پیدا کرده و منافذ آن را مسدود کرده است، تخلیه می‌شود. این مواد می‌تواند شامل، سنگ، آشغال، لجن، خاک، مو روغن و... شود. با رسوب مواد ذکر شده در کف و دیواره‌های چاه، منافذ خروجی آب بسته شده و دیگر آب نمی تواند از چاه خارج گردد. این کار نیز باید توسط افراد با تجربه صورت بگیرد تا در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد هیچ مشکلی به اتمام برسد.


آنچه که در زمینه لایروبی چاه فاضلاب باید بدانید

نکات مربوط به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله:
یکی از مشکلات متداول سینک‌های ظرفشویی، روشویی‌ها و خروجی فاضلاب در هر ساختمانی، گرفتگی لوله‌ها است. گاهی به اشتباه ممکن است، تصور شود که شاید نیاز به تخلیه چاه داشته باشید، اما نه مشکل مربوط به گرفتگی لوله‌ها است! به دلیل استفاده زیاد و مدام در طول روز از روشویی‌ها و...، به محض گرفتگی لوله‌ها باید در سریع ترین زمان ممکن، مشکل برطرف گردد. در برخی موارد که گرفتگی خیلی شدید نیست خود فرد قادر خواهد بود مشکل را برطرف نماید. اما در خیلی از موارد دیگر برای رفع گرفتگی لوله نیاز به حضور یک فرد متخصص است تا مشکل شما را با لوازم و ابزارآلات مخصوص، برطرف نماید و اگر به موقع کار  لوله بازکنی انجام نشود، بوی بدی در فضای ساختمان شما پخش خواهد شد. علل گرفتگی لوله‌ها به شرح زیر است:
1- تجمع موادی نظیر مو، روغن، آدامس، رسوبات غذا و چای
2- گرفتگی ناشی از مصالح ساختمانی
3- گرفتگی ناشی از نفوذ قیر
4- گرفتگی لوله‌های توالت و حمام ممکن است ناشی از ورود جسمی خارجی نظیر دستمال توالت، پوشک، صابون، نایلون، پارچه و... باشد.
برای حل این مشکل از مواد شیمیای یا لوازم مخصوص باز کردن لوله‌ها، استفاده می‌شود. محلول‌های شیمیایی که برای باز کردن لوله‌ها استفاده می‌شوند بسیار متنوع هستند و بسته به نوع عامل گرفتگی، باید مورد استفاده قرار بگیرند. باید دقت داشته باشید که استفاده از مواد لوله بازکنی اصول و قواعد خودش را دارد. به عنوان مثال هنگامی که لوله شما گرفته است و کل مسیر لوله پر از آب است، نباید از مواد شیمیایی اسیدی جهت باز نمودن لوله‌ها استفاده نمایید. زیرا اسید با وارد شدن به لوله به دلیل وجود حجم زیادی از آب، رقیق تر شده و قدرت خود را از دست خواهد دارد. از طرف دیگر اسید قویی که در لوله بازکنی استفاده می‌شود به مرور زمان باعث خوردگی مسیر لوله و اتصالات آن خواهد شد. هنگام استفاده از مواد شیمیایی باید دقت داشته باشید که بخارات خطرناک حاصل از آن به سیستم تنفسی و چشم‌های شما یا افراد دیگر، آسیب وارد نکند. از روش‌های متداول لوله بازکنی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- روش‌های خانگی مانند؛ تلمبه دستی، آب جوش، محلول سرکه و جوش شیرین،
2- فنر دستی و فنر برقی
3- ژنراتور لوله بازکنی
4- دستگاه تراکم هوا

لوله بازکنی نیاوران:
یکی از مناطق مهم در شهر تهران منطقه نیاوران است که به دلیل تجمع زیاد مناطق مسکونی و حتی تجاری و...، نیاز به خدمات مربوط به تخلیه چاه و لوله بازکنی بسیار اهمیت دارد. در خیلی موارد برای رفع انسداد لوله‌های فاضلاب نیاز به حضور فردی متخصص است. تا در کم ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف نماید. شرکت‌های خدماتی مجاز که در این زمینه فعالیت دارند به دلیل داشتن تجربه زیاد و لوازم پیشرفته می‌توانند با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مشکل شما را برطرف نمایند. باید توجه داشته باشید که از یک شرکت معتبر این خدمات را دریافت نمایید. زیرا در صورت عدم انجام درست کار، ممکن است نه تنها مشکل شما به خوبی برطرف نگردد، بلکه به سیستم لوله کشی شما نیز آسیب وارد شود.
 
لوله بازکنی نیاوران
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها