به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۵۷۸۰۹

تغییر عجیب سالن بازی گیتی پسندی‌ها

تغییر عجیب سالن بازی گیتی پسندی‌ها
گروه ورزشی: سالن بازی تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال تغییر کرد.به گزارش ایسنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال های گذشته بازی های خانگی خود را در سالن پیروزی اصفهان برگزار می کرد اما این فصل و با تصمیم مدیریت باشگاه و وحید شمسایی سرمربی این تیم، بازی های آن‌ها به سالن مخابرات منتقل شد. از سوی دیگر باتوجه به تراکم برگزاری مسابقات در سالن پیروزی و شرایط بهداشتی مناسب تر سالن مخابرات در وضعیت شیوع بیماری کرونا، بازی در سالن مخابرات معقول تربه نظر می‌رسید اما نتایج نه چندان خوب گیتی پسند در بازی‌های خانگی در سالن مخابرات، شمسایی را مجاب کرد تا سالن بازی تیمش را تغییر دهد تا از این هفته آن‌ها بار دیگر در سالن پیروزی به میدان بروند.
 
این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که تیم کوثر اصفهان دیگر در سالن پپروزی بازی نخواهد داشت و مسابقات ورزشی در این سالن نیز کمتر شده و شرایط برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب تر است. گیتی پسند در چهاربازی خانگی قبلی خود دو تساوی و یک شکست داشته و تنها در یک بازی به پیروزی رسیده است و همین عامل شاید دلیل خوبی برای تغییر سالن بازی تیم اصفهانی باشد. این تیم چند روزی هست که تمرینات خود را نیز به این سالن منتقل کرده است.
برچسب ها: فوتسال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها