به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۵۷۸۸۹

"جواهر بایرن" آلمان را به انگلیس ترجیح داد

"جواهر بایرن" آلمان را به انگلیس ترجیح داد
گروه ورزشی: ستاره جوان بایرن مونیخ که داری ملیت آلمانی-انگلیسی است تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان به میدان برود.به گزارش ایسنا، جمال موسیالا پدیده جدید بایرن مونیخ است که تنها ۱۷ سال سن دارد. این بازیکن جوان ملیت انگلیسی-آلمانی دارد و توسط هر دو مربی انگلیس و آلمان به تیم ملی فرا خوانده شد. موسیالا که در بایرن مونیخ بازی می کند تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان به میدان برود.گزارش ها حاکی از این است که یواخیم لوو در نخستین اردوی تیم ملی آلمان در ماه مارس این بازیکن جوان را دعوت خواهد کرد. بایرن مونیخ در حال آماده کردن تمدید قرارداد ۵ ساله با این استعداد جوان با حقوق ۵ میلیون یورو در سال است.
موسیالا از پدری نیجریه ای و مادری آلمانی در اشتوتگارت به دنیا آمد. او به همراه پدر و مادرش به انگلیس سفر کرد و ۹ سال در این کشور زندگی کرد. این بازیکن جوان سابقه بازی کردن در تیم های پایه ساوتهمپتون و چلسی را در کارنامه دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها