به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۵۸۰۱۹

مومنی:برخی منتقدان شرایط را درک نمی‌کنند

مومنی:برخی منتقدان شرایط را درک نمی‌کنند
گروه ورزشی: سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: برخی این روزها مدام تکرار می کنند که چرا اردو یا مسابقات رده‌های پایه برگزار نمی‌شود، گویا آنها فراموش کردند که کرونا در جامعه وجود دارد و فدراسیون جهانی و فدراسیون آسیایی نیز برنامه ای اعلام نکرده که ما بر اساس آن بخواهیم اردوها را تشکیل دهیم.وحید مومنی  درباره برگزاری هفته اول سوپر لیگ کاراته با وجود شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: هفته اول سوپر لیگ کاراته ایران در شرایطی به پایان رسید که بسیاری از تیم ها از شکل برگزاری مسابقات رضایت داشتند. فدراسیون تلاش کرد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مسابقات را برگزار کند تا خدایی ناکرده مشکلی ایجاد نشود. ما برای این کار تمام تیم ها را در یک هتل مستقر کردیم و در نهایت مسابقات هفته اول به شکل خوب و بدون مشکل برگزار شد. تلاش ما این است که برای ادامه لیگ نیز همین شرایط را مهیا کنیم و پس از هماهنگی با کادرفنی تیم ملی، زمان برگزاری دیدارهای باقیمانده لیگ را نیز اعلام خواهیم کرد.
 
وی افزود: شرایط سخت شیوع ویروس کرونا اجازه نمی دهد لیگ را مانند سال‌های گذشته برگزار کنیم. ما مجبور هستیم مسابقات را خیلی زود به پایان برسانیم، اتفاقی که در سایر رشته های ورزشی از جمله کشتی ، تکواندو و ووشو نیز رخ داد. سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در واکنش به انتقادات صورت گرفته درباره عدم برگزاری رقابت های لیگ برتر کاراته، خاطرنشان کرد: بسیاری از ورزشکاران حاضر در لیگ برتر متعلق به رده های پایه هستند. مسلما پروتکل های بهداشتی که باید برای این عزیزان در نظر بگیریم سخت گیرانه تر از مسابقات سوپر لیگ است. استقبال بسیار خوب تیم ها که نزدیک به ۳۰ تیم در بخش آقایان و بانوان است باعث شده برگزاری لیگ برتر در چنین شرایطی دشوارتر از سوپر لیگ باشد اما این قول را به تمام مربیان و ورزشکاران لیگ برتری می دهیم که با بهتر شدن شرایط، فدراسیون کاراته لیگ برتر را با همان کیفیت سوپر لیگ، برگزار کند.

مومنی ادامه داد: برخی این روزها مدام تکرار می کنند که چرا اردو یا مسابقات رده های پایه برگزار نمی شود، گویا آنها فراموش کردند که کرونا در جامعه وجود دارد و فدراسیون جهانی و فدراسیون آسیایی نیز برنامه ای برای مسابقات رده های پایه اعلام نکرده که ما بر اساس آن بخواهیم اردوها را تشکیل دهیم. وقتی ما نمی دانیم باید در چه مسابقات بین المللی شرکت کنیم، مفهوم برپایی اردو ی تیم های پایه و پذیرفتن خطر شیوع بیماری کروناچیست؟!سرپرست دبیری فدراسیون کاراته تصریح کرد: انتظار می رود کسانی که مدام از بی توجهی فدراسیون به رده های پایه می گویند حداقل به این موارد ابتدایی توجه کنند. وی در پایان گفت: اگر واقعا فدراسیون کاراته به رده های پایه بی توجه است، چرا سایر رشته های ورزشی مسابقات رده های پایه را مثل سال‌های گذشته برگزار نمی کنند؟! باید بپذیریم شیوع ویروس کرونا تمام رشته های ورزشی را تحت تاثیر قرار داد. ما شرایط ورزشکاران رده های پایه را درک می‌کنیم. مطمئن باشید به محض اعلام برنامه مسابقات سال 2021 فدراسیون همان امکاناتی را که برای تیم ملی بزرگسالان تدارک دیده، در اختیار تیم های پایه قرار می دهد.
برچسب ها: لیگ برتر کاراته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها