کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همکاری با ایران عامل اقتصادی مهم بود

4 اسفند 1399 ساعت 17:02


گروه ورزشی: ولادمیر آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران می گوید که المپیک نه تنها برای همه بازیکنان، بلکه برای هر مربی تعبیر رویا است چرا که بازی ها در المپیک جو بسیار خاصی دارد.به گزارش ایسنا، یک رسانه ایتالیایی نوشت: ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران که به تازگی هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده گرفته است با حضور در چهارمین دوره بازی های المپیک، به عنوان مربی فصل پایانی کارش را دنبال می‌کند، چرا که او با تیم با زنیت کازان و تیم ملی روسیه تقریبا هر آنچه که یک مربی می تواند کسب کند را به دست آورده است. آلکنو درباره انتخاب تیم ملی ایران برای سرمربیگری در المپیک گفت: ایده شرکت در چهارمین المپیک حرفه ای  برای من هیجان انگیز است. المپیک نه تنها برای همه بازیکنان ، بلکه برای هر مربی رویای پایانی است چرا که بازی ها در المپیک جو بسیار خاصی دارد.
 

او ادامه می دهد: اگر بگویم که عامل اقتصادی اصلاً مهم نبوده، دروغ می گویم چرا که این موضوع هم برای من مهم بوده است. پیشنهاد خوبی از سوی ایران  ارائه شد که من آن را پذیرفتم. جان اسپرو مربی تیم ملی والیبال آمریکا در اظهار نظری گفته بود که آلکنو و سیستم روسی بهترین گزینه برای ایران نیست. حتی این مربی تاکید داشت که سیستم مربیگری آلکنو با سبک والیبال ایران مطابقت ندارد.آلکنو به این موضوع واکنش نشان داده و گفت: به مربی آمریکا توصیه می کنم که تمرکزش بر روی تیم خودش باشد. من متوجه خواهم شد که چگونه می توان به تیم ملی ایران کمک کنم و کمک شخص خاصی را نیاز نمی بینم. بدیهی است که ایران از توانایی های فیزیکی مانند تیم  روسیه برخوردار نیست. تیم والیبال ایران سریع تر از روسیه بوده که به لطف سعید معروف این مهم به دست آمده است. باید بگویم که برای تیم ملی ایران کار و تلاش خواهیم کرد چرا که هیچ قرص معجزه آسایی دیگری برای رسیدن به نتیجه ی ایده آل وجود ندارد!

آلکو اشاره کرد که دستیار وی توتولو ایتالیایی ، بسیاری از ورزشکاران ایرانی را که در مسابقات قهرمانی اروپا مشاهده و ارزیابی می کند.سرمربی جدید تیم ملی ایران در آخر گفت:  آن مربی که قول نتیجه می دهد برای من یک شارلاتان است اما شما می توانید قول دهید بهترین کار را برای رسیدن به نتیجه انجام دهید  و باید خود را به بهترین شکل ممکن برای هر حریف آماده کنید. گام به گام جلو خواهیم رفت برای امید به موفقیت. 


کد مطلب: 258024

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/258024/همکاری-ایران-عامل-اقتصادی-مهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir