به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۵۸۰۴۵

بعید است پنجره فولاد خوزستان باز شود

بعید است پنجره فولاد خوزستان باز شود
گروه ورزشی:  با اتمام مسابقات لیگ برتر تیم‌های حاضر در مسابقات برای ادامه این رقابت‌ها به دنبال جذب بازیکن و رفع نقاط ضعف خود هستند. اما این درحالی است که فولاد خوزستان با توجه به محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات بخاطر پرونده محمد بلبلی نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند. سعید آذری در این باره گفت: ما هنوز منتظر هستیم تا ببینم دادگاه ما چه زمانی برگزار خواهد شد و CAS  هنوز جواب روشنی به ما نداده است. فردا در جلسه‌ای که با آقای جواد نکونام خواهیم داشت در خصوص برنامه ایشان در ادامه مسابقات لیگ برتر و بازیکنان مدنظر ایشان صحبت خواهیم کرد. اما بعید است پنجره فولاد باز شود. وی افزود: باید با همین وضعیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و چاره‌ای نداریم. برای من جالب است در روزهای اخیر انتقادات‌های نسبت به وضع مدیریت باشگاه صورت گرفته است که برای من سوال ایجاد کرده است. می‌خواهم بدانم  کدام یک از مدیران توانستند در عرصه بین المللی از باشگاه خود دفاع کنند و پیروز شوند؟ یا در طول مدیریت خود و سوابق مدیریتی خود توانستند در پرونده‌ای بین المللی برنده باشند؟ یک سری مدیر تنها تخصصی که دارند این است که پنجره نقل و انتقالاتی خود را ببندند و مدام در باشگاه‌ها در حال جابه جا شدن هستند. 

آذری تاکید کرد: بسیاری از باشگاه ها با مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبه‌رو هستند و این موضوع یکی از معضلات فوتبال کشور ما است. ما دو بار پنجره فولاد را در پرونده بازیکنان برزیلی  توانستیم باز کنیم در حالی که با آرا قاطع و در عرصه بین المللی برنده شدیم. اما در پرونده بلبلی که حکم آن در داخل داده شده است. ما نتوانستیم  این موضوع را  در اینجا حل کنیم و مجبور شدیم به ‌CAS  شکایت کنیم و این جای تعجب دارد چرا دفاعیات باشگاه فولاد یک بار در کمیته استیناف و یک بار در کمیته تعیین وضعیت رد شد ولی در دو پرونده بازیکنان برزیلی دلایل ما قبول شد و چیزی حدود 800 هزار دلار در جیب باشگاه فولاد خوزستان ماند. برای من سوال با این همه سوابق سوال است چرا پنجره ما در ایران و بخاطر پرونده محمد بلبلی بسته است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند چون پای استقلال در این پرونده در میان است ملاحضه این باشگاه را می‌کنند؟ بیان کرد:  نه این ربطی به استقلال ندارد. موضوع این است که ما یک خلع انضباطی داریم. ما خودمان در آئین نامه و اساسنامه انضباطی خود آمده‌ایم مقرر کردیم که وقتی کمیته تعیین وضعیت رای را صادر می‌کند دیگر نهادی بالاتر از آن وجود ندارد که اعتراض خود را پیگیری کنیم. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر با توجه به برگزاری مسابقات تیم ملی اعلام کرد: من هنوز دلیل اینکه مسابقات چرا عقب افتاده را نفهمیدم. این موضوع برای تیم‌های با برنامه ای مثل فولاد خوزستان زیان بار است. اگر بخواهد وضعیت بدین صورت پیش برود مسابقات لیگ برتر تا مرداد ماه به طول خواهد انجامید و این بار مالی برای باشگاه‌ها دارد. آقایان می‌خواهند 100 میلیون پول به ما بدهند با سلام و صلوات می‌خواهند این کار را انجام دهند. بعد مصاحبه می‌کنند و می‌گویند ما در فلان پرونده 60 میلیارد بردیم.

وی در پایان در خصوص احتمال میزبانی این تیم با توجه به شیوع موج چهارم ویروس کرونا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم ماند. موج چهارم کرونا در کشور ما و به خصوص در خوزستان متاسفانه شروع شده و  دارد یک پیک وحشتناکی را  پشت سر می‌گذارد و قاعدتا کمیته بهداشت و درمان  AFC ‌قطعا این موضوع را دارد رصد می‌کند. از طرفی ما با توجه به دستور العمل و پروتکلی که مدنظر کنفدراسیون آسیا است را در اختیار داریم اما اجازه دهید پیش داوری نکنیم.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها