کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر مشاورین املاک «اکو»:

بازار مسکن برای حرفه‌ای‌ها همیشه مناسب است

4 اسفند 1399 ساعت 19:15


گروه کسب و کار: مدیر مشاورین املاک «اکو» می گوید: به طور کلی بازار مسکن از شرایط خوبی برخوردار نیست اما این بازار بد برای حرفه ای ها و اصطلاحا کار بلدها، قطعا مطلوب است. یعنی در هر شرایطی اگر کسی به صورت حرفه ای  به این کار مشغول باشد، آسیبی از این بازار راکد و گران نمی بیند.
محمد امیری در گفتگو با «بهارنیوز»گفت: بازار مسکن برای مصرف کننده معمولی بسیار بد تعریف می شود چرا که تورم افسارگسیخته توان خرید مردم را برای خرید خانه به حداقل رسانده است.این شرایط در بازار اجاره هم به همین صورت است، به طوری که کمک ودعیه دولت نیز نتوانست این بخش از بازار مسکن را در سال جاری آرام کند. وی افزود: به نظر می رسد، سال جدید که در واقع آغاز قرن جدید است، باید منتظر اتفاقات خوبی باشیم که این اتفاقات سیاست را به اقتصاد پیوند می زند .در واقع برخی از توافقات بین المللی و انتخابات شرایط سیاس خوبی را  فراهم  و اوضاع سیاسی و اقتصادی را تا حدی تلطیف می کند و این روند تاثیر مستقیم بر بازارهای اقتصادی به خصوص مسکن دارد.
امیری ادامه داد: از سوی دیگر آقای روحانی برای تحویل دولت باید قیمت ارز را به رقم معقولی برساند، البته این مساله برای سایر بخش ها نیز باید اتفاق بیفتد. یعنی تورم باید در سایر بخش ها از جمله مسکن نیز به حد معقولی برسد از این جهت به نظر می رسد مسکن نیز علاوه بر رونق با کاهش اندک قیمت نیز همراه باشد. گفتنی است، ما در حوزه مسکن حدود دو دهه  هم در قسمت ساخت و ساز و هم مشاوره املاک مشغول فعالیت هستیم. اما به صورت حرفه ای در بخش املاک حدود 15 سال قبل ورود کردیم و این کار را تاکنون ادامه داده ایم.
در عین حال، املاک «اکو» با راهنمایی های امیرهمایون کاشانی کیا (مرکزفنی و حرفه ای تعادل)و موسسه ایزوکیا با اموزش و پیاده سازی تخصصی آژانس های املاک موفق به کسب ISO9001 و ارتقا شغلی در زمینه مشاوره املاک نائل شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های www.isokia.com و www.kashanikia.com مراجعه کنید.
 


کد مطلب: 258066

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/258066/بازار-مسکن-حرفه-ای-ها-همیشه-مناسب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir