به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۵۸۱۳۵

فلاحی: ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم

فلاحی: ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم
گروه ورزشی: کاپیتان تیم هندبال بانوان اشتاد سازه گفت: اگر تصمیم به بازی داشتم حداقل تا ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم اما نمی‌خواستم بدنم افت کنم.به گزارش ایسنا، شیدا فلاحی کاپیتان تیم ملی هندبال زنان درباره خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی، اظهار کرد: من از هر دو تیم ملی و باشگاهی خداحافظی کردم. دیگر به این نتیجه رسیدم که در عرصه بازیگری خدمتم را کرده‌ام. در نظر دارم شیداهایی شبیه به خودم یا حتی بهتر بسازم تا بتوانند به تیم ملی هندبال ایران کمک کنند.کاپیتان تیم اشتادسازه افزود: از ۱۴ سالگی زمانی که نونهالان بودم عضو تیم ملی بزرگسالان شدم. در آن زمان تیم ملی در رده های پایه نداشتیم. ۲۰ سال در تیم ملی دست به توپ بودم و افتخار کاپیتانی تیم ملی را هم دارم که خوشبختانه این موضوع با قهرمانی در لیگ به پایان رسید.
 
فلاحی درباره ادامه فعالیتش در سطح مربیگری گفت: سعی کردم رزومه‌ام از نظر مربیگری در بدنسازی و هندبال پر باشد. می‌خواهم بعد از این در بخش مربیگری فعالیت کنم. امیدوارم که بتوانم درخشان تر از ۲۰ سال بازیکنی، در پست مربیگری خدمت کنم.وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ورزشکاران دوبار می‌میرند و یک مرگ زمان خداحافظی از دنیای قهرمانی است، افزود: واقعا همین طور است. ۳ روز سخت برایم گذشت که هر ثانیه آن مانند مردن بود اما خدا را شکر می‌کنم همه تیم، هم قسم شده بودیم امسال برای سومین بار من جام را بالا ببرم و در بهترین حالت خداحافظی کنم.وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصمیم به خداحافظی گرفته است، گفت: من اول امسال تصمیمم را قطعی کرده بودم، حتی اگر تیم هم قهرمان نمی‌شد باز خداحافظی می‌کردم. ما هم قسم شده بودیم که قهرمان شویم.وی درباره اینکه در بازی فینال از همه موقعیت‌ها استفاده و گلزنی کرد، گفت: مثل زمانی که می‌دانیم می‌خواهیم بمیریم و هیچ وقت بدی نمی‌کنیم، من این حس را در فینال داشتم. می‌دانستم که فقط یک ساعت زمان داریم تا قهرمان شویم.وی در پایان گفت: اگر تصمیم به بازی داشتم حداقل تا ۵ سال دیگر می‌توانستم بازی کنم اما نمی‌خواستم بدنم افت کند و در آن شرایط هندبال را کنار بگذارم.
برچسب ها: هندبال بانوان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها