کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دختران کشتی‌گیر شور و شوق زیادی دارند

5 اسفند 1399 ساعت 14:20


گروه ورزشی: قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی آلیش زنان می‌گوید دختران کشتی‌گیر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آلیش تمرین کرده و با شور و شوق خاصی شرکت کردند.به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش زنان یکشنبه، سوم اسفند برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شد. کشتی زنان که پس از شیوع ویروس کرونا فعالیتی نداشت و تنها یک اردوی کوتاه مدت تیم ملی برگزار شد، شاهد رقابت دختران کشتی‌گیر بود.

مریم احمدی، قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم زنان در گفت‌وگو با ایسنا به سطح مسابقات اشاره و بیان کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود و نمی‌شد از قبل مقام‌آوران را پیش‌بینی کرد. ضمن اینکه چند پدیده هم داشتیم و محدثه حسینی یکی از آنها بود که برای از جودو در مسابقات کشتی شرکت می‌کرد، هانیه عاشوری و فاطمه صفایی هم عالی بودند.

او در مورد عملکرد خود بیان کرد: تمرینات و بدنسازی خود را در زمان شیوع کرونا انجام می‌دادم و به همین دلیل با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردم. البته دوری از رقابت‌ها روی برخی از قدیمی‌ها تاثیر گذاشته بود، چون در این مدت تمرین زیادی نداشتندگ اما جوانان خیلی خوب کار کردند. احمدی ادامه داد: همه کشتی‌گیران با شور و شوق خاصی تمرین کرده و وارد مسابقات شده بودند. هر چه اردو داشته باشیم، قوی‌تر می‌شویم و از شرایط مسابقات شناخت بیشتری پیدا می‌کنیم. آقای دبیر در سال قول داد که از آلیش حمایت می‌کند و احتمالا قبل از پایان سال دوباره اردوی تیم ملی برگزار می‌شود. این کشتی‌گیر در مورد نجوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقات گفت: پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شد. ما ۷۲ ساعت قبل از مسابقات تست کرونا داده بودیم و روز ورود به خوابگاه هم دوباره از همه تست گرفتند.


کد مطلب: 258219

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/258219/دختران-کشتی-گیر-شور-شوق-زیادی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir