به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۲۵۸۲۳۷

حدادی‌فر: عقب‌تر از دیگر تیم‌ها هستیم

حدادی‌فر: عقب‌تر از دیگر تیم‌ها هستیم
گروه ورزشی: کاپیتان ذوب‌آهن گفت: روزهای خیلی سختی را پشت سر می‌گذارم چون شرایط تیم خوب نیست و فشار زیادی را تحمل می‌کنیم.قاسم حدادی‌فر  درباره وضعیت ذوب‌آهن با حضور مجتبی حسینی سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: باتوجه به شرایط نیم فصل اول و نتیجه نگرفتن تیم ما در نهایت باشگاه مجبور به تغییر مربی شد و حالا یک مربی داریم که قبلا در تیم ما حضور داشت و با دانش و نظم و انضباط است. داریم کار می‌کنیم و یک هفته است تمرینات‌مان را شروع کردیم اما خیلی عقب هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم.او ادامه داد: امیدوارم چیزهایی که سرمربی تیم به ما می‌گوید را در زمین پیاده کنیم و موفق شویم. او مربی کاربلدی است و ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم نقطه ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم. با جذب بازیکن و برطرف کردن نقطه ضعف‌های‌مان بتوانیم دوباره روزهای خوبی را تجربه کنیم. کارمان در نیم فصل دوم خیلی سخت است اما باید خیلی جدی و پرتلاش کار کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم و از اینجای جدول جدا شویم.
 
کاپیتان ذوب‌آهن با بیان این‌که مدیریت بسیار ما را حمایت می‌کند، گفت: از جواد محمدی مدیرعامل قبلی هم باید تشکر کنیم و آقای فریدونی هم که اکنون حضور دارند بسیار دارند زحمت می‌کشند و آن چیزهایی که تیم نیاز دارد، در حال فراهم شدن است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.او درباره وضعیت خودش نیست گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم اما روزهای خیلی سختی را دارم پشت سر می‌گذارم چون شرایط تیم خوب نیست و فشار زیادی را داریم تحمل می‌کنیم. ان‌شاءالله با بهبود شرایط تیم وضعیت ما هم بهتر شود و بتوانیم از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت ببریم.کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص پیش بینی‌اش از عملکرد نیم فصل دوم بیان کرد: در نیم فصل دوم خیلی کار سخت است و فوتبال ایران به شکلی شده است که همه تیم‌ها به جز دو سه تیمی که شرایط خوبی دارند، نزدیک به هم هستند. ما هم خیلی امیدواریم و داریم پرفشار تمرین می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم امتیازات زیادی که در نیم فصل اول به دست آوردیم را جبران کنیم و سال را خوب تمام کنیم.
برچسب ها: ذوب آهن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها