به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۵۸۲۳۹

پرسپولیس بالاخره در فیفا برنده شد

پرسپولیس بالاخره در فیفا برنده شد
گروه ورزشی: کمیته وضعیت فیفا در واکنش ادعای مطرح شده از سوی مارکو استیلینوویچ و زلاتکو ایوانکوویچ حکم به حقانیت باشگاه پرسپولیس داد.به گزارش ایسنا، کمیته وضعیت فیفا پس از بررسی ادعای مطرح شده از سوی مارکو استیلینوویچ و لایحه باشگاه، رای خود را به سود پرسپولیس اعلام کرد.این رای در حالی صادر شد که به طور معمول طرف‌های ایرانی به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، پرونده‌ها را در محاکم بین‌المللی با ناکامی پشت سر می‌گذارند. مارکو، مربی بدنساز پیشین سرخ‌پوشان که چندی پیش مطالبات خود را بر اساس حکم صادره از سوی فیفا دریافت کرده بود، در درخواستی مجدد، خواهان دریافت پاداش صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا شده بود که پس از مکاتباتی که از سوی بخش بین‌الملل باشگاه انجام شد، فیفا رای خود را به سود پرسپولیس اعلام کرد.
 
پرسپولیس با ارائه اسناد مالی مربوطه، دفاعیات خود را ارائه کرد و در نهایت به پیروزی در این پرونده سنگین رسید. رای به سود باشگاه پرسپولیس، ۹ فوریه (۲۱ بهمن) صادر و دیروز دوشنبه، ۲۲ فوریه (۴ اسفند) به باشگاه ابلاغ شد.
همچنین با اعلام باشگاه پرسپولیس، با پیگیری بخش بین‌الملل باشگاه و ارائه مستندات در قالب لایحه ارسالی، شکایت زلاتکو ایوانکوویچ هم برای دریافت پاداش آسیایی از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا مردود اعلام شد. فدراسیون جهانی فوتبال در حکمی که روز گذشته، دوشنبه، ابلاغ شد و امروز به دست مدیریت باشگاه رسید، اعلام کرد پرونده مذکور با تک داور ایتالیایی بررسی شد و پس از بررسی ادعا و دفاعیه ارایه شده، رای خود را به سود باشگاه پرسپولیس و در رد درخواست پاداش فینال آسیایی از سوی مربی پیشین سرخپوشان صادر کرده است. باشگاه پرسپولیس با توجه به پرداخت پاداش حضور در فینال رقابت‌های سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا و عدم حضور نامبرده در رقابت‌های فصل ۲۰۲۰ آن مسابقات، این ادعا را وارد ندانسته بود و طبق حکم فیفا، شکایت زلاتکو ایوانکوویچ هم بی‌اثر شد تا دومین پرونده شکایت علیه پرسپولیس مختومه شود.
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها