به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۲۵۸۲۷۵

مشکل کنونی بارسا بی‌دقت بودن مهاجمان است

مشکل کنونی بارسا بی‌دقت بودن مهاجمان است
گروه ورزشی: فرداشب در چارچوب بازی معوقه هفته اول لالیگا، بارسلونا میزبان الچه است.رونالد کومان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: ما می‌دانیم بازی‌هایی بودند که اشتباهات فردی در آنجا تاثیرگذار بود و این درست نیست که تنها همه شکست را روی یک نفر و بازیکن مشخص بیانداریم. ما در خط حمله نیز مشکلاتی داشتیم و تنها نمی‌توان عامل تساوی را اشتباه مدافع دانست.وی ادامه داد: الچه در حال مبارزه برای نیفتادن است و همین مسئله بازی را سخت می‌کند. من نمی‌دانم الچه می‌خواهد به مانند کادیز بازی کند یا خیر ولی آنها بسیار عقب خواهند نشست.
 
سرمربی بارسلونا اظهار داشت: امروز صبح با لنگله صحبت کردم، او بازیکنی حرفه‌ای است و همانطور که گفتم نباید مقصر یک شکست روی تنها یک نفر بیفتد. ما در خط حمله نیز اشتباهات زیادی داشتیم و می‌توانستیم بازی را 2 بر صفر پیش اندازیم.کومان در خصوص خرید امباپه یا هالند گفت: همه چیز بستگی به انتخابات و ریاست بعدی بارسلونا دارد. ما اکنون باید روی عملکرد خودمان متمرکز شویم زیرا برد در این بازی بسیار اهمیت دارد.وی ادامه داد: ما می‌توانیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم. 2 بازی بعدی بسیار مهم هستند و ما می‌خواهیم به فینال کوپادل‌ری نیز صعود کنیم. بارسلونا شنبه مقابل سویا در لالیگا بازی می‌کند و دور برگشت نیمه نهایی کوپادل‌ری به مصاف همین سویا خواهد رفت. بازی رفت با برتری 2 بر صفر حریف به پایان رسیده است.

کومان در خصوص وضعیت «رونالد آرائخو» گفت: او نیز حالش بهتر است ولی فردا در ترکیب حضور ندارد. باید دید که شرایطش برای هفته آینده چگونه خواهد بود.سرمربی بارسلونا اظهار داشت: نتیجه مقابل پاریس ما را بسیار اذیت کرد و ما باید بتوانیم دوباره بلند شویم و انرژی خود بدست آوریم. مشکل کنونی تیم این است که نمی‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم و مهاجمان ما اصلا ضربات آخر خوبی ندارند. اگر ما می‌توانستیم مقابل کادیز به گل دوم برسیم هیچ وقت بازی به تساوی کشیده نمی‌شد. فقدان تمرکز و عدم درست زدن ضربات آخر باعث شده عملکرد بارسلونا آنقدر افت کند.وی ادامه داد: باخت مقابل پاریس و تساوی مقابل کادیز مرا اذیت کرد ولی من خوشبین هستم و همیشه معتقدم که امید وجود دارد. ما کاپیتان‌هایی مثل پیکه، روبرتو، بوسکتس و مسی داریم. آنها شخصیت بزرگی دارند و می توانند باعث رشد جوانان شوند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها