کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار دبیر همایش «آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» با احمدی‌نژاد

5 اسفند 1399 ساعت 19:13


گروه کسب و کار: روز گذشته امیرهمایون کاشانی‌کیا در دیداری با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دعوت رسمی از وی برای حضور در همایش «نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» بیان کرد: در چنین همایش‌هایی، برخلاف سایر گردهمایی‌ها افراد بر اساس لیاقت و رتبه‌بندی‌های علمی برای دریافت تندیس و لوح تقدیر انتخاب شده‌اند و امید است چنین روشی به یک مدل برای سایرین تبدیل شود.

به گزارش بهار نیوز، محمود احمدی‌نژاد در دیدار با دبیر این همایش، گفت: همه مسائل در آرامش قابل حل است. باید همه با هم اتحاد و وحدت داشته باشیم تا کشور به ساحل آرامش برسد. وی در این دیدار ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش«نخستین آیین ملی تجلیل از فعالان نمونه بازار مسکن» نیز افزود: چنین گردهمایی‌هایی می تواند برای اصناف مفید و سبب اتحاد برای حل مشکلات مردم و کشور باشد. وی ضمن تقدیر از امیرهمایون کاشانی‌کیا، دبیر این همایش بیان کرد: آموزش و آگاهی در همه زمینه ها عامل رونق و البته جلوگیری از تضییع حق مردم می شود. بازار مسکن در ایران به عنوان بازوی اصلی و فعال اقتصاد، همواره نقش مولد و کارآفرین داشته و از این جهت این بازار نیازمند توجه و آموزش های علمی است.
گفتنی است، گردهماییِ فعالان بازار مسکن، با هدف تجلیل و تقدیر از بزرگان و فعالان موفق این بازار، تبادل دانش، تجربیات علمی و آکادمیک و آشنایی فعالان مختلف با بازار مسکن در سایر مناطق کشور صورت می پذیرد. همچنین قرار است در این سمینار تخصصی، پنل‌های گوناگون آموزشی توسط اساتید به نام و صاحب نظر کارشناسی و دلالی علمی املاک به شرکت کنندگان ارائه شود. علاقمندان به شرکت در این سمینار، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور و بهره گیری از خدمات قابل ارائه با شماره تلفن ۸۸۰۲۴۲۹۰ تماس حاصل نمایند. لازم به تاکید است اخبار این همایش طی روزهای آتی از طریق رسانه‌های عمومی کشور به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید.


کد مطلب: 258282

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/258282/دیدار-دبیر-همایش-آیین-ملی-تجلیل-فعالان-نمونه-بازار-مسکن-احمدی-نژاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir