به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۵۸۳۰۶

نظر مثبت منتقدان به بازیگر «خورشید» در آمریکا

نظر مثبت منتقدان به بازیگر «خورشید» در آمریکا
گروه فرهنگ و هنر: نشریه ورایتی آمریكا در خبری اختصاصی از سریال جدید روح الله زمانی بازیگر فیلم «خورشید» و همینطور عکس تازه این فیلم رونمایی کرد.
ورایتی  در خبری اختصاصی حضور روح الله زمانی بازیگر فیلم «خورشید» را در سریالی با داستان زندگی شهید باکری پوشش داد.در خبر ورایتی آمده است: روح الله زمانی بازیگر نقش اصلی فیلم راه یافته به فهرست کوتاه اسکارِ «خورشید» ساخته مجید مجیدی که سال گذشته جایزه مارچلو ماسترویانی را از جشنواره ونیز دریافت کرد به تازگی به سریال درام تلویزیونی «مهدی باکری» با موضوع سربازان در جنگ ایران و عراق پیوسته است. عکس خبر نیز اولین تصویری است که از سریال منتشر شده است.
مجیدی کارگردان فیلم پیش از این به ورایتی گفته بود خیلی برایش رضایت بخش خواهد بود که ببیند روح الله زمانی فعالیتش را به عنوان بازیگر ادامه دهد. مجیدی در این مصاحبه کاراکتر واقعی زمانی را درست شبیه آنچه در فیلم وجود دارد یعنی پسری خوش فکر، شجاع و مبتکر توصیف کرده بود.
در همین حال نماینده بخش فروش کمپانی «سللوئید دریمز» نیز به ورایتی گفت: فیلم «خورشید» توسط چند پخش کننده جدید دیگر از جمله «Mongrel Media» در کانادا و شرکت پخش «Bodega» در فرانسه خریداری شده است.دیگر مناطقی که حق پخش «خورشید» را خریداری کرده اند شامل کمپانی «MFA+ Film Distribution» در کشورهای آلمانی زبان اروپا، «Cherry Pickers» در بلژیک، هلند و لوکزامبورگ، «Caramel Films» در اسپانیا، «Filmarti Film» در ترکیه، «Alameda Films» در مکزیک، «Falcon Pictures» در اندونزی، «Suraya» در مالزی، برونئی و ویتنام و «Filmware» در تایوان می شوند.پیش از این نیز کمپانی «Strand» حق پخش این فیلم را در آمریکا خریداری کرده بود.
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها