به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۵۸۴۲۸

فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال است

فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال است
گروه ورزشی: بسیاری بر این باورند که اگر محمود فکری به هر دلیلی از استقلال جدا شود، فرهاد مجیدی محـتمل‌ترین گزینه برای جانشینی او خـواهد بود. شماره‌7محبوب هواداران که در گذشته جای وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی را گرفته، هیچ بعید نیست این بار به‌جای فکری روی نیمکت آبی‌ها بنشیند.صد البته اگر این اتفاق رخ بدهد، تبعات زیادی برای مجیدی خواهد داشت. در دو نوبت قبلی 2مربی خارجی جای خود را به مجیدی دادند اما فکری یک مربی ایرانی است که همچنان در این فوتبال باقی خواهد ماند و ممکن است علیه فرهاد جبهه بگیرد. در این بین رفتارهای خود مجیدی هم به شایعات دامن می‌زند. او در خانه نشسته و پیشنهادهای مختلف را رد می‌کند. بنابراین واضح است که سایرین در تفسیر این رفتار، بگویند فرهاد منتظر خالی شدن نیمکت استقلال است.اخبار رسمی و غیررسمی حاکی از آن است که فرهاد مجیدی در یک‌سال گذشته حداقل 4پیشنهاد لیگ برتری را رد کرده است. دست‌کم 2مورد از آنها را خود او تأیید کرده است.بعد از برکناری علیرضا منصوریان از تراکتور، حضور روی نیمکت این تیم به فرهاد پیشنهاد شد اما خودش نپذیرفت و گفت:«هم در ابتدای فصل و هم در این مقطع از باشگاه تراکتور با من صحبت کردند. ضمن احترام به این باشگاه پرطرفدار و مالک محترم و به‌رغم اینکه کار در تراکتور را برای هر مربی ایرانی مایه افتخار می‌دانم، فعلا امکان همکاری با این تیم بزرگ را ندارم».
 
مجیدی اخیرا نیز با ادبیاتی مشابه از رد پیشنهاد ذوب‌آهن خبر داده و با تشکر از مدیران باشگاه اصفهانی گفته به‌دلیل برخی مشکلات نمی‌تواند با آنها کار کند. به همین موازات شنیده‌ها حاکی از آن است که فرهاد به سینه آلومینیوم اراک و نساجی قائم‌شهر هم دست رد زده است.مسلما ارائه این همه پیشنهاد فقط به‌خاطر توانایی‌های فنی مجیدی نیست و کاراکتر جذاب و خبرساز او هم روی تصمیم مدیران باشگاه‌ها تأثیر دارد، اما پرسش اینجاست که او چرا همه را رد می‌کند؟ آیا واقعا هیچ‌کدام از این تیم‌ها، شرایط همکاری را نداشتند؟ یکجا ساختار باشگاه غلط است، یکجا وضعیت تیم خوب نیست، یکجا بضاعت انسانی کافی وجود ندارد... خب آخرش که چه؟ ما در لیگ ایران همین تیم‌ها را داریم و اگر نیت مجیدی کار کردن باشد، باید از همین گزینه‌ها یکی را انتخاب کند. اینکه او مدام همه درخواست‌های همکاری را رد می‌کند، درست یا غلط مخاطب عامی را به این باور می‌رساند که فرهاد فقط به فکر نیمکت استقلال است.

تا کی رفت‌وآمد روی نیمکت آبی؟
اگر مجیدی باز هم سرمربی استقلال شود، برای سومین بار این اتفاق را تجربه کرده و این در حالی است که او فقط 44سال دارد. 3دوره حضور روی نیمکت یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایرانی (هرچند که دوره اول موقتی بوده باشد) در این سن و سال واقعا عجیب است. طبیعتا این آمد و شدها کم‌کم مردم را هم خسته خواهد کرد و جذابیت فرهاد را برای هواداران از بین می‌برد. به علاوه همیشه خلأ اثبات توانایی‌های مجیدی در یک تیم دیگر باقی خواهد ماند. شاید بهتر باشد او نگاهش را در دنیای مربیگری تغییر بدهد و به نیمکت‌های دیگر هم فکر کند. مربیگری شبیه بازی نیست که بگویی غیر از پیراهن استقلال لباس هیچ تیم دیگری را به تن نمی‌کنم. این قصه فرق دارد و اگر قواعدش را بلد نباشی، زود محو خواهی شد.
مرجع : همشهری ورزشی
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها