به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۲۵۸۶۶۳

مخالف پوتین به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد!

گروه بین‌الملل: اداره زندان های روسیه اعلام کرد که الکسی ناوالنی، منتقد ولادیمیر پوتین، به اردوگاه کار اجباری منتقل شده است!
مخالف پوتین به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد!
به نقل از شبکه خبری یورونیوز،  وکیل الکسی ناوالنی گفت، این منتقد کرملین را که به دو سال و نیم حبس محکوم شده به زندانی در خارج از مسکو منتقل کرده‌اند. "وادیم کوبزف"، وکیل ناوالنی نگفت که وی را به چه زندانی برده‌اند اما اخبار روسی پیشتر گزارش کرده بودند که وی احتمالا به زندانی در غرب روسیه منتقل می‌شود. اداره زندان های روسیه اعلام کرد که الکسی ناوالنی، منتقد ولادیمیر پوتین، به اردوگاه کار اجباری منتقل شده است! ناوالنی ۴۴ ساله ۱۷ ژانویه سال جاری میلادی در بازگشت از آلمان در فرودگاه بین‌المللی مسکو بازداشت شد.
دستگیری وی بابت نقض شرایط آزادی مشروطش حین اقامت درمانی در آلمان بوده است. حکم حبس وی بابت اتهام اختلاس در سال ۲۰۱۴ است که ناوالنی آن را رد می‌کند و ساختگی می‌داند و دادگاه حقوق بشر اروپایی نیز آن را غیرقانونی اعلام کرده است. دستگیری وی موجی از اعتراضات را در خیابان‌های روسیه به راه انداخت و در جریان این اعتراضات هم ۱۱ هزار تن دستگیر شدند. اخیرا نیز وزرای خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا با وضع تحریم‌های جدید علیه مقام‌های روسی مرتبط با پرونده ناوالنی موافقت کردند.
برچسب ها: آلکسی ناوالنی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها