به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۵۸۶۸۳

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس ملی پیامک

گروه کسب و کار: چقدر دربارۀ بازاریابی پیامکی شنیدید و با آن آشنا هستید؟ بخش مهمی از تبلیغات دیجیتال دنیای مدرن امروز از طریق اس ام اس مارکتینگ است و برندهای بزرگی در دنیا توانستند از طریق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کالا و محصولاتشان را به همه معرفی کنند.
ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس ملی پیامک
اگر به فکر روش جدیدی در تبلیغات کسب‌وکارتان هستید، شاید وقت آن رسیده که ارسال پیامک تبلیغاتی را امتحان کنید و با اطمینان خاطر از سرویس ملی پیامک استفاده کنید. ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین برندهای معتبر در حوزۀ ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی است و ما می‌خواهیم به این سوال مهم جواب دهیم که چرا باید پیامک‌های تبلیغاتی کسب‌وکارتان را از پنل ملی پیامک ارسال کنید؟!

دریافت شماره اختصاصی
اولین حقی که ملی پیامک برای کاربرانش قائل است، این است که بتوانید بعد از دریافت پنل اس ام اس یک خط اختصاصی برای کسب‌وکارتان داشته باشید، متن پیامک تبلیغاتی مورد را بنویسید، سپس در مرحلۀ بعد شهر، محله یا حتی گروه شغلی خاصی را که هدف تبلیغات شماست را انتخاب کنید و پیامکتان را بفرستید!
برای دریافت خط اختصاصی با شماره موردنظرتان هم فقط کافیست تا در پنل برای سفارش خط درخواست بدهید، اگر خط درخواستی آزاد بود، اول هزینۀ آن محاسبه می‌شود و بعد از پرداخت به شما تعلق بگیرد. البته اگر برای خطوط رند بخواهید درخواست بدهید، این روند کمی زمان‌بر می‌شود.

هزینه مناسب و مقرون‌به صرفه
هر کسب‌وکاری می‌خواهد بهترین نتیجه را از تبلیغاتش بگیرد و در عین حال با بودجۀ معقولی بازاریابی کنید. در بازاریابی پیامکی ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی با پنل ملی پیامک تعرفه مناسبی دارد، فقط کافیست تا بر اساس تعداد پیامک‌هایی که هر ماه به مشتری ارسال می‌کنید، برای یکی از چهار مدل پنل پایه، شرکتی، اقتصادی یا تجاری درخواست دهید. ملی پیامک برای هر کدام از این پنل‌ها بین 300 تا 2000 اس ام اس رایگان هدیه می‌دهد تا بهترین استفاده را از پنل داشته باشید.

ارسال اس ام اس انبوه
کاربرد اساسی پنل ملی‌ پیامک برای بسیاری از کسب‌وکارها، ارسال پیامک‌های انبوه به مشتریان است. شما برای هر نوع اطلاع‌رسانی، ارسال کد تخفیف، افتتاحیۀ فروشگاه جدید، تبریک مناسبت‌ها و هزاران بهانۀ دیگر با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه می‌توانید به مشتریان و مخاطبانتان پیامک انبوه بفرستید. البته ارسال انبوه، برای وقتی است که می‌خواهید به صورت گسترده اطلاع‌رسانی کنید، برای تبلیغات هدفمند و کوچک‌تر ملی پیامک خدمات دیگری هم دارد که در ادامه می‌گوییم.

ارسال پیامک از روی نقشه
اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، یا می‌خواهید پیام‌های تبلیغاتی‌تان را فقط برای محله خاصی ارسال کنید و البته ساکن شهرهای بزرگ هستید، به پیامپ یا همان ابزار ارسال اس ام اس از روی نقشه احتیاج دارید.با این ابزار، از روی نقشۀ شهر می‌توانید محلۀ موردنظرتان را انتخاب کنید، شماره‌های ایرانسل و همراه اول را به تفکیک در هر منطقه ببینید و بعد پیامک انبوه را برایشان بفرستید. اگر هم در شهرهای کوچک‌تر ساکن هستید، برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای ملی پیامک ابزار ارسال از روی کدپستی را برایتان آماده کرده است.

دفترچه تلفن و خبرنامه پیامکی
اگر کسب‌وکارتان مخاطب ویژه دارد، پنل ملی پیامک برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مشتریان خاص، ابزاری به نام دفترچه تلفن دارد که هر زمان هم بخواهید، می‌توانید شماره‌هایی را به آن اضافه کنید تا به‌روز شود.
شما می‌توانید اطلاعات مخاطبانتان را در دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید و آن را به دلخواه مثلاً مشتری معمولی و VIP گروه‌بندی کنید. همچنین، می‌توانید یک عدد یا حرف را برای پنل تنظیم کنید، شماره سامانه اختصاصی را به مشتری بدهید تا اگر می‌خواهد به صورت مکرر با شما درارتباط باشد یا کد تخفیف بگیرد، آن عدد یا حرف مشخص را به سامانه ارسال کند و به صورت خودکار عضو خبرنامه پیامکی شود. پیشنهاد می‌کنیم در پاسخ به این عضویت متنی را تنظیم کنید تا پیامکی برای تشکر ویژه به صورت خودکار ارسال شود.

برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
بسیاری از کسب‌وکار‌ها مانند فروشگاه‌های آنلاین بعد از خرید مشتری می‌خواهند نظرسنجی برگزار کنند، بعضی دیگر هم ترجیح می‌دهند با برگزاری قرعه‌کشی مشتریان بیشتری جذب کنند. پنل ملی پیامک بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی هر دو مورد را در پنل در اختیارتان گذاشته است، تا بتوانید به صورت غیرحضوری هم درباره کالا و خدماتتان از طریق پیامک نظرسنجی کنید و هم با برگزاری قرعه‌گشی در بازه‌های زمانی مختلف مشتریان بیشتری داشته باشید.



وب سرویس، چیزی که به آن نیاز دارید
از بهترین امکاناتی که سامانه ملی پیامک به شما داده است، امکان استفاده از وب‌سرویس پیامکی است. با کمک وب‌سرویس پیامکی می‌توانید وب‌سایت یا نرم‌افزار خود را با کدنویسی و یا پلاگین‌های آماده به سامانه وصل کنید و هر زمان که تمایل داشتید، اقدام به ارسال و مدیریت پیامک‌ها‌ کنید.
افزونه‌های پیامکی وردپرس، جوملا، WHMCS و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا، وب‌سرویس (API) ارسال پیامک و پیام صوتی که در بیشتر سرویس‌های مشابه در دسترس قرار گرفتند، در ملی پیامک نیز به صورت کامل در دسترس هستند، که این مورد برای وب‌مسترها و توسعه‌دهندگان جهت اتصال سایت و سرویس خود به سامانه ارسال اس ام اس انبوه استفاده می‌شود.

سامانه ملی پیامک برای بهترین خدمات پیامکی
ملی پیامک دارای بهترین تیم پشتیبانی است که درباره استفاده از پنل به خوبی کاربران را راهنمایی می‌کند. ما علاوه بر محیط کاربری آسان پنل به زبان فارسی، کتاب راهنما، وبلاگ آموزشی و ویدئوهای راهنمای استفاده از سامانه را هم در کانال آپارات ملی پیامک برای کاربران آماده کردیم تا بتوانند از سامانه بهترین استفاده را داشته باشند و کارشان را با بازاریابی پیامکی حسابی رونق دهند.
برای دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس Melipayamak.com ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبان با شما تماس بگیرد، بعد از تائید اپراتور سامانه ارسال اس ام اس آماده استفاده است و می‌توانید رونق جدیدی به کسب‌وکارتان بدهید. در صورتی هم که هنوز دربارۀ پنل سوالی دارید با شماره 02163404 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فنی ما کمک بگیرید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها