به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۵۸۷۹۳

تصویب لایحه کمکی بایدن برای مقابله با کرونا

تصویب لایحه کمکی بایدن برای مقابله با کرونا
گروه بین الملل:مجلس نمایندگان آمریکا لایحه کمک ۱.۹ تریلیون دلاری جو بایدن، رئیس جمهور برای حمایت از مردم در دوران همه گیری ویروس کووید۱۹ را تصویب کرد.
تمامی اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان علیه این طرح رای دادند، اما رای اکثریت دموکرات‌های مجلس برای تصویب آن کافی بود. بایدن از آن چه "طرح نجات مردم آمریکا" می‌خواند به عنوان راهی برای کمک به مردم این کشور در دوران همه گیری کووید ۱۹ حمایت می‌کند.اما در مقابل، جمهوریخواهان استدلال کرده‌اند که ارائه چنین لایحه‌ای بسیار گران است و بخش زیادی از پیشنهاد‌های ارائه شده در مورد هزینه‌ها هیچ ارتباطی با همه‌گیری کرونا ندارد.تصویب این لایحه کمک مالی در حالی صورت گرفته که آمریکا تاکنون ۵۰۰ هزار مورد مرگ ناشی از ابتلا به کرونا را ثبت کرده است. این کشور بیشترین آمار درگذشتگان را در جهان دارد.این لایحه هم اکنون برای تصویب نهایی به سنا می‌رود.دموکرات‌ها برای تصویب این لایحه در سنا با چالش بزرگتری در مقابل جمهوریخواهان روبرو هستند.
در صورت حمایت نمایندگان هر دو حزب و تصویب آن، کمک‌های مالی فوری به خانوارها، کسب و کارهای کوچک و دولت‌های ایالتی گسترش می‌یابد.این بسته حمایتی همچنین به دنبال تقویت روند واکسیناسیون و آزمایش و ایجاد ثبات در اقتصاد است.همه‌گیری ویروس کرونا منجر به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در آمریکا شد.

 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها