به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۵۸۸۰۴

تمرکزمان فعلا روی لیگ است نه جام حذفی

تمرکزمان فعلا روی لیگ است نه جام حذفی
گروه ورزشی: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با وجود تلاش‌های انجام گرفته از سوی باشگاه پنجره تیم در فصل نقل و انتقالات باز نشد اما با تمام توان وارد نیم فصل دوم لیگ می‌شویم.به گزارش فارس، جواد نکونام درباره شروع نیم فصل دوم، دیدار برابر ذوب آهن، وضعیت تیم در فصل نقل و انتقالات و حضور در سه جبهه رقابت‌ها به صحبت پرداخت.آقای نکونام! بعد از دو هفته رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز می‌شود. وضعیت تیم در آستانه بازی با ذوب آهن چگونه است؟دقیقا از فردای دیدار برابر شهرخودرو کارمان را برای نیم فصل دوم آغاز کردیم. در فاصله بین آن بازی تا امروز همه چیز مطابق برنامه پیش رفته و امیدواریم که بتوانیم در نیم فصل دوم هم نتایج دلخواه را بدست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.حریف اول شما تیم ذوب آهن است که برای نیم فصل دوم خودش را تقویت کرده و کادر فنی این تیم هم تغییر کرده است.

بله ذوب آهن تیمی کاملا متفاوت نسبت به نیم فصل اول است. این تیم و در مجموع همه تیم‌های لیگ برتر به غیر از ما و یکی، دو تیم دیگر با هزینه‌های خیلی زیاد بازیکنان جدیدی گرفته‌اند که این باعث می‌شود نیم فصل دوم با چهره تازه‌ و قدرتمندتری وارد مسابقات شوند. ذوب آهن هم با تغییر کادر فنی‌اش حتما تیمی است که با تیم نیم فصل اول خیلی فرق دارد.همانطور که اشاره کردید فولاد بخاطر محرومیت در فصل نقل و انتقالات نتوانست بازیکن جدیدی به تیم اضافه کند و شما با همان بازیکنان نیم فصل اول باید به مصاف حریفان بروید.بله، با وجود پیگیری‌های بسیار زیادی که از سوی آقای آذری و بخش حقوقی باشگاه انجام شد متاسفانه پنجره‌ نقل و انتقالات زمستانی‌مان بسته ماند و نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم و پنجره‌ بسته، توان تجدید قوا را از تیم گرفت.

هواداران حتما به یاد دارند که سال قبل با بازیکنانی که در تعطیلات نیم فصل گرفتیم، تیم را تقویت کردیم و نقاط ضعف برطرف شد؛ اتفاقی که متاسفانه امسال بدلیل بسته بودن پنجره رخ نداد. البته از بازیکنان فعلی‌ که در نیم فصل اول نهایت تلاش‌شان را برای موفقیت تیم انجام دادند راضی هستم و خوشحالم که آنها را در اختیار دارم اما واقعیت این است تیمی همچون فولاد که هواداران توقعات زیادی از این تیم دارند، باید بتواند با بهترین شرایط به میدان برود. قطعا با توجه به حضور فولاد در سه جبهه کارمان دشوارتر از نیم فصل اول خواهد بود.به نکته درستی اشاره کردید. لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا سه جبهه‌ای است که شما باید در این چند ماه در آن به رقابت بپردازید و حتما کار سخت خواهد بود.شما شک نکنید کار خیلی سختی داریم و من همانطور که به بازیکنان تیم در جلسات‌مان گفته‌ام، الان هم به آنها اعلام می‌کنم که ما در نیم فصل دوم روزهای به مراتب سخت‌تر و مهمتری پیش‌رو خواهیم داشت. شما برای اینکه در این سه رقابت مهم و فشرده به مصاف حریفان بروید باید هم بازیکن به اندازه کافی داشته باشید و هم اینکه نیروی لازم. ما برای خودمان در این سه جام اولویت‌بندی کرده‌ایم و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی‌مان بسته بوده و در نظر گرفتن این واقعیت مهم، کارمان را در این سه جام پیش می‌بریم. باید واقع‌بینانه کار کنیم و برنامه‌هایمان را با توجه به داشته‌های موجود و واقعیت‌ها پیش ببریم. تمام هدف‌مان این است که آخر فصل مثل سال گذشته با هواداران‌ موفقیت‌‌مان را جشن بگیریم. مطمئنم از در کنار هم بودن مجموعه باشگاه فولاد و هواداران، هر دو در آخر فصل سود خواهیم برد.قرعه‌کشی جام حذفی هم انجام شد و فولاد باید در اولین بازی به مصاف ماشین‌سازی برود که در لیگ نتایج خوبی نگرفته اما مطمئنا برای جام حذفی انگیزه‌های زیادی دارد.در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی لیگ برتر است و نه جام حذفی. اولویت فعلی ما مسابقات لیگ برتر است و در زمان خودش درباره جام حذفی صحبت خواهم کرد.
برچسب ها: جواد نکونام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها