به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۵۸۸۱۰

حدادعادل اسم همه رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید

حدادعادل اسم همه رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید
گروه سیاسی: «آمدن احمدی‌نژاد به انتخابات را اصلاً در نظر نگیرید، به ‌نوعی این تکلیف روشن است. بنابراین چندان تحت تاثیر موضع‌گیری و فضای مجازی و بودن و نبودن و برخی حرف ‌زدن‌ها و اظهارنظرها نباشید چراکه چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، دوره قبلی هم رخ نداد چه برسد به اینکه الان چهار سال هم گذشته و بدتر هم شده است؛ یعنی به هر دلیلی آن اتفاق نیفتاد این بار دلایل بیشتر است بنابراین درباره این مساله نباید فکر کرد.» این اظهارنظر غلامعلی حدادعادل حتی با نقد جدی مخالفان سرسخت احمدی‌نژاد روبه‌رو شد، چراکه اساساً اظهارنظر فردی که به لحاظ قانونی اجازه ورود به تعیین صلاحیت‌ها را ندارد نشانه مداخله‌جویی آشکار است.
یك‌ فعال سیاسی اصولگرا،‌ در این‌ باره اظهار کرد: اظهارات آقای حدادعادل متاسفانه زیاد در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نیست. حتی می‌توان گفت، این عمل به نوعی مؤید آن است که ایشان با وجود نداشتن جایگاه قانونی، از رد صلاحیت‌شده‌ها مطلع است پس ایشان خیال همه را را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید. باید به آقای حداد گفت، شما چطور ادعای سیاستمداری می‌کنید و در قالب لیدر یک جریان ریشه‌دار ادبیات غیرمنطقی دارید. انگار آنها این پیام را می‌دهند که حتی می‌توانند روی تصمیم شورای نگهبان تاثیرگذار باشند. آن هم در شرایطی که در میان عامه مردم محبوبیت و مقبولیتی ندارند. ابوالقاسم رئوفیان توضیح داد: مساله اول انتخابات ۱۴۰۰ برای ما این است که برای مشارکت حداکثری هر کاری که لازم است انجام دهیم. اما برخی تمام هم و غم‌شان را به کار بسته‌اند تا با ایجاد دلسردی در جامعه، انتخابات با رأی کمی برگزار شود و خودشان بتوانند دولت را در دست گیرند.
وی گفت: نباید به یکدیگر پنجه بیندازیم و با ایجاد هرج‌ومرج انگیزه مردم را روزبه‌روز کمتر کنیم چون چنین کارهایی با شاخصه‌های رجل سیاسی منافات دارد و به لحاظ روحی و روانی جامعه را آزار می‌دهد.  

 
برچسب ها: حداد عادل

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۰۳:۲۸
اقای عادل از اونجا داره میسوزه که احمدینژاد دستشو روکرده.اصلا تو درحدی نیستی بخای بجای مردم تصمیم بگیری اگه اینجوریه پس بفرمایین ملت کشک هستن و امثال تو میگن رئیس جمهور کی باید باشه.مشگل اینه که امثال شما سیاستشون اینه که مردم رو زجر بدن وچون احمدینژاد مثل شما نیست ودلسوز مردمه ادمه بدیه.جمع کنید این مسخره بازیه خاله زنک بازی رو یکماهه مدام تو این اخبار فقط بدگوییه شما به احمدینژاد رو میبینیم کاش این پشتکار رو واسه رفع مشگل ملت بدبخت داشتی (370440)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها