به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۵۸۸۳۰

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از تصفیه آسا

گروه کسب و کار:
همه ما میدانیم که انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل عرضه شده در ایران از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis برای تصفیه آب آشامیدنی بهره میگیرد. اسمز معکوس جدیدترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا محسوب میگردد که توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان Minerva بوده که در مدل های 6 مرحله ای معدنی ساز، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی ساز، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار عرضه میگردد.

تصفیه آب مینروا از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میشود زیرا کیفیت قطعات و فیلترهای آن کاملا درجه یک و مطابق با استاندارد جهانی بهداشت NSF بوده و سختی آب آشامیدنی را تا زیر 100 که نرمال و استاندارد برای سلامت بدن انسان است کاهش میدهد. قیمت آب تصفیه کن تایوانی مینروا در سراسر ایران توسط نمایندگی فروش معتبر شرکت تصفیه آسا عرضه میگردد به همین جهت علاوه بر گارانتی طلایی قطعات، دارای گارانتی قیمت نیز میباشد. پیشنهاد میکنیم برای خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و اطلاع از مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان مینروا Minerva با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی
قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی
طبق مقاله و لیست قیمت روز منتشر شده قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا همانطور که گفته شد بر اساس کیفیت قطعات و فیلترهای آن طبعا از دستگاه های متفرقه بازار کمی بیشتر است. تصفیه آب مینروا در مدل های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای ، 8 مرحله ای ، 8 مرحله ای یو وی دار عرضه میگردد که به ترتیب فروش به شرح زیر هستند :
•    تصفیه کننده آب 8 هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2PLUS
•    تصفیه کننده آب 7 هفت مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
•    تصفیه کننده آب 6 شش مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
•    تصفیه کننده آب چاه هشت مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV

قیمت تصفیه آب خانگی تایوانی با توجه به مسائل مختلفی تعیین میگردد. یکی از این موارد “سیستم و روش” تصفیه کننده آب آشامیدنی میباشد که در انواع دستگاه ها متفاوت است. بروزترین شیوه تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System است که با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون نیز دارد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برند مینروا Minerva تایوان اصل است که از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار برای تصفیه ی آب آشامیدنی شهری استفاده مینماید.
از دیگر مواردی که برای قیمت آب شیرین کن خانگی حائز اهمیت است به کیفیت دستگاه و فیلتر تصفیه آب استفاده شده در آن برمیگردد. برای مثال قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با فیلترهای چینی یا ممبران تقلبی 11 لایه، طبیعتا ارزان تر از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با ممبران 13 لایه ریزبافت است. اینها نکات ساده ای است که فروشگاه های تصفیه آب باید حتما شما را در جریان قطعات به کار رفته در دستگاه عرضه شده خود به اطلاع شما عزیزان برسانند.
از دیگر مواردی که در قیمت دستگاه آب تصفیه کن اهمیت چشم گیری پیدا مینماید شرکت فروش این محصول و خدمات پس از فروش آن است. تصفیه آسا با ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته، ارزنده ترین خدمات ممکن برای دستگاه را به شما عرضه مینماید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی
بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
طبیعتا همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت دستگاه‌های تصفیه آب و مقایسه مدل‌های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، بسیار جالب توجه است.
دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت ،آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

بدون شک بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System میباشد که با کاهش آلاینده های آلوده موجود در آب آشامیدنی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، فلوراید، کلر و مواد شیمیایی مضر دیگر بهترین سختی آب برای آشامیدن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. انواع مدل های دستگاه آب شیرین کن خانگی مینروا از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار بهره میگیرند و جزو دستگاه های تصفیه آب حرفه ای برای کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 که نرمال و استاندارد سلامت بدن انسان است محسوب میشوند. برای مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا میتوانید با کارشناسان فروش متخصص در این زمینه شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید تا گزینه مناسب منزل شما در اختیار شما قرار گیرد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی، بدون شک پرفروش ترین دستگاه موجود در بازار ایران است که در یک دهه فعالیت مستمری که در ایران داشته با خدمات ارزنده و کیفیت قطعات و فیلترهای بسیار بالا و درجه یک توانسته محبوبیت زیادی در بازار تصفیه آب ایران پیدا نماید.
برند مینروا از سال 1930 در حدود یک قرن فعالیت و تولید انواع دستگاه تایوانی طبق استانداردهای جهانی بهداشت، اعتبار قابل توجهی در مسئله افزایش کیفیت آب آشامیدنی کسب نموده است.
مینروا از سیستم اسمز معکوس RO برای انواع مدل های خود بهره میگیرد و توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا به فروش میرسد. از مهم ترین وجوه تمایز تصفیه آب مینروا Minerva با انواع برندهای موجود در بازار، دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی است که خیال مشتریان را راحت مینماید.
شرکت تصفیه آسا علاوه بر گارانتی بدون قید و شرط قطعات برای برند مینروا Minerva تضمین قیمت نیز ارائه مینماید زیرا این محصول استاندارد و اورجینال را با قیمت تضمین شده عرضه میکند.

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟
قطعا ما برای خرید تصفیه آب و هر لوازم خانگی دیگری نیاز به بررسی و انتخاب گزینه داریم. شما عزیزان با تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری مینروا تایوان در ایران، می‌توانید با مشاوره خرید به انتخاب گزینه مناسب بپردازید و پاسخ سوال چه دستگاه تصفیه آبی بخریم را دریافت نمایید. پرفروش‌ترین مدل مینروا، تصفیه آب 8 مرحله ای مدل Minerva Ro8_O2PLUS می‌باشد که عملکرد و اجزای تشکیل دهنده آن را در کنار دیگر محصولات به شما توضیح می‌دهیم.
فیلتر ممبران اسمز معکوس مینروا یک فیلتر 50 گالن است که در طول شبانه روز توانایی تصفیه‌ی حدود 200 الی 250 لیتر آب شهری را دارد و ریزترین املاح مضر موجود در آب را پاکسازی می‌کند. فیلتر پنجم و ششم مینروا پست کربن خطی و مینرال معدنی ساز نام دارند. وظیفه حذف بو، طعم و رنگ بد آب تصفیه شده پس از ممبران بر عهده فیلتر شماره 5 است که از کربن گیاهی تولید می‌شود.
فیلتر معدنی ساز نیز املاح مفید مورد نیاز بدن انسان که باید به صورت مداوم در آب آشامیدنی وجود داشته باشند را، به آب آشامیدنی به میزان استاندارد و نرمال تایید شده توسط سازمان جهانی بهداشت اضافه می‌کند.
فیلتر هفتم، قلیایی کننده آب آشامیدنی است که با افزایش سطح ph آب آشامیدنی به قلیایی کردن آن پرداخته و آب تصفیه شده را به یک آنتی اکسیدان بسیار قوی تبدیل می‌نماید. این فیلتر همچنین در افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان نیز کمک شایانی می‌نماید.
از مهم‌ترین فیلترهای مینروا هشت مرحله ای فیلتر O2+ یا فیلتر o2_plus است، که به فیلتر اکسیژن ساز مشهور است. فیلتر اکسیژن ساز مینروا بدون شک بهترین فیلتر تصفیه آب در بازار تهران است، زیرا این فیلتر با افزایش سطح اکسیژن در آب آشامیدنی به هیدراته نگه داشتن بدن انسان و همچنین افزایش سلامت پوست و شادابی در طول روز کمک شایانی خواهد نمود. پس از فیلتر هشتم، آب آشامیدنی توسط شیر بهداشتی که روی سینک نصب شده است در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از تصفیه آسا
شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.
پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها