به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۵۸۸۴۰

بیل گیتس اندروید را به iOS ترجیح می‌دهد

بیل گیتس اندروید را به iOS ترجیح می‌دهد
گروه فناوری: بیل گیتس، هم‌موسس مایکروسافت، بالاخره اولین جلسه خود را در شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhouse) برگزار کرد. او در این جلسه به سوالات مختلفی پاسخ داد که یکی از آن‌ها پیرامون موبایل شخصی خودش بود.از آن‌جایی که اپلیکیشن کلاب هاوس در حال حاضر فقط روی iOS عرضه شده است، این سوال مطرح شد که آیا بیل گیتس همیشه از آیفون استفاده می‌کند و iOS را به اندروید ترجیح می‌دهد یا نه. او گفت: «من در واقع یک موبایل اندرویدی دارم. چون می‌خواهم کنترل همه چیز را در دست داشته باشم. [البته] گاهی اوقات از آیفون هم استفاده می‌کنم، ولی موبایلی که معمولا همراهم است یک تلفن اندرویدی است.»او در پاسخ به سوالی پیرامون مقایسه اندروید و اپل گفت: «برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی نرم‌افزارهای مایکروسافت را به‌صورت پیش‌فرض ارائه می‌کنند و این کار من را راحت می‌کند. این محصولات انعطاف‌پذیری بیشتری پیرامون نحوه ارتباط نرم‌افزار با سیستم عامل دارند. من هم به این شیوه عادت کرده‌ام. البته خیلی از دوستانم آیفون دارند، بنابراین هیچ‌کس نسبت به دیگری برتر نیست.»

هم‌موسس کلاب هاوس، «پاول دیویسن» (Paul Davison)، نیز که برای مدت کوتاهی در این جلسه حضور داشت اعلام کرد که آن‌ها در حال حاضر مشغول کار روی نسخه اندروید این اپلیکیشن هستند و برای عرضه آن هیجان‌زده‌اند.
بیل گیتس در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زمان فعالیتش به زمانی بر می‌گردد که مایکروسافت نتوانست در مقابل اندروید به استانداردی در برابر گوشی‌های اپلی تبدیل شود.هم‌موسس مایکروسافت در گفتگوی کلاب هاوسی خود اذعان کرد که رابطه سختی با استیو جابز داشت اما هم‌موسس اپل را فردی «منحصر به فرد» خطاب کرد. گیتس همچنین درباره موضوعات دیگری مثل بحران جهانی سلامت، تغییرات اقلیمی و کتاب جدیدش صحبت کرد با نام «چگونه از یک فاجعه اقلیمی جلوگیری کنیم» به تازگی به بازار آمده است. نسخه کامل این مصاحبه در یوتیوب منتشر شده است.
برچسب ها: بیل گیتس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها