به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۵۸۸۴۹

نامه 37صفحه‌ای خاتمی به رهبر انقلاب

نامه 37صفحه‌ای خاتمی به رهبر انقلاب
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی درباره جزئیات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب گفت: ایشان در این نامه در خصوص دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری صحبت کرده‌اند.
محمدجواد حق‌شناس گفت: خبر نامه سیدمحمد خاتمی خطاب به رهبری را شنیدم که البته تقریباً برای دو ماه گذشته است و در مجموع ۳۷ صفحه است. در این نامه در خصوص دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری صحبت کرده‌اند و برای دهه پیش رو راه حل‌هایی ارائه کرده‌اند. وی بیان کرد: به نظر من وجود ارتباط مستمر و برنامه‌ریزی شده و بدون انقطاع با رهبر انقلاب یکی از نیاز‌های جامعه و جریان اصلاح طلب است چرا که از آنجایی که رهبری مسئولیت عام نسبت به جامعه دارد نمی‌تواند از دیدگاه‌های جریانات مختلف بی‌نیاز باشد.

 
برچسب ها: رهبر انقلاب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۲۱:۵۴
اصولگراها حاصر به اشتی با اصلاح طلبان نیستند (370436)
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۲۰:۴۶
خاتمی(انتخابات۹۶): شهادت میدهم که دولت آقای روحانی دولت موفقی بوده است، برجام برگ درخشان کارنامه دولت اوست. رای به روحانی رو باید تکرار کنید!
صرفا جهت یادآوری= طرف خودش عامل اصلی بدبختی امروز مردمه، اونوقت نامه زده به رهبر انقلاب و راه حل مهار مشکلات و خروج از بحران داده.اینقدر واردی چرا برنامه تو به دست پختت روحانی ندادی تا اجراکنه ! بیشرافتی نهادینه در خودفروشان به کدخدا ،تا در قدرت بمانند ومردم را غارت کنند. (370445)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها