به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۲۵۸۹۰۱

چگونگی سفید کردن دندان‌ها بر اثر سیگار با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ

گروه سلامت و زیبایی: دندان‌های زرد و سیاه نشان دهنده ی این موضوع است که فرد بهداشت را به درستی رعایت نمی کند. در حالیکه سفید نبودن دندان‌ها می‌تواند به دلایل دیگر از جمله ارثی باشد. شما اکنون می‌توانید به سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ بپردازید و از داشتن دندان‌های زیبا لذت ببرید.
پیشگفتار
دندان‌ها سفید هستند و اینکه یک دندان تا چه اندازه سفید باشد، یکی از فاکتور‌های زیبایی هر فردی است. در مقابل دندان‌های زرد و سیاه نشان دهنده ی این موضوع است که فرد بهداشت را به درستی رعایت نمی کند. در حالیکه سفید نبودن دندان‌ها می‌تواند به دلایل دیگر از جمله ارثی باشد. شما اکنون می‌توانید به سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ بپردازید و از داشتن دندان‌های زیبا لذت ببرید.
 


تاثیر کامپوزیت
در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل روش‌های فوق و چگونگی سفید کردن دندان‌ها با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ بپردازیم و آنها را خدمت شما عرض کنیم.
ونیر کامپوزیت در تهران و انواع آن
سفیدکردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ، دو روش مشهور برای این زمینه است. ونیر کامپوزیت به زبانی بسیار ساده، خمیر مخصوصی است که بر روی دندان‌ها گذاشته می‌شود. این خمیر منحصر بفرد در سفید کردن دندان‌ها و همچنین درمان آنها کاربرد دارد.

در حال حاضر دو نوع ونیر کامپوزیت وجود دارد:
1.    کامپوزیت سرامیک: این کامپوزیت به صورت جداگانه بر روی دندان‌ها گذاشته می‌شود. متناسب با دندان‌ها خمیر کامپوزیت برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود و بیشتر برای دندان‌هایی مناسب است که بر اثر حادثه یا هر عامل دیگری، تعداد مشخصی از دندان‌ها لب پر یا بی کیفیت شده اند. در این زمان این نوع کامپوزیت برای شما گزینه بسیار مناسبی است.
2.    کامپوزیت رزین: این نوع کامپوزیت بر اساس همه ی دندان‌ها در نظر گرفته می‌شود. چگونگی انجام کامپوزیت رزین به این صورت است که مقداری خمیر را به صورت یکنواخت بر روی دندان‌ها می‌گذارند. این نوع کامپوزیت به طور کلی برای افرادی مناسب ایت که دندان‌های آن‌ها بر اثر عوامل مختلفی از جمله مصرف سیگار، زرد شده اند. البته تشخیص نهایی این امر که کدام کامپوزیت برای شما مناسب است با دکتر سید محسنی می‌باشد.
 مشکلات روش کامپوزیت
به طور کلی بیماری‌های لثه روند درمان شما را با مشکل مواجه می‌کنند. همچنین هم ردیف نبودن دندان‌ها نیز می‌تواند مانع دیگری برای استفاده شما از ونیر کامپوزیت باشد. پیشنهاد می‌شود که قبل از هرگونه اقدامی در این زمینه از پزشک مشاوره بگیرد و نتیجه دار بودن درمان خود را از او بپرسید.
دکتر سید محسنی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه دندانپزشکی می‌تواند شما را در امر درمان یاری دهد. در حال حاضر، کلیه پروتکل‌های بهداشتی به صورت مداوم در مطب انجام می‌گردد تا ضامنی برای حفظ سلامتی مشتریان باشد. شماره تماس ما برای گرفتن نوبت مشاوره رایگان برای سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ، 02122366650 است. ضمنا قابلیت پرداخت هزینه به صورت اقساطی هم وجود دارد.


دندان‌های سفید و زیبا

هزینه ونیر کامپوزیت
هزینه ونیر کامپوزیت در همه ی مطب‌های دندانپزشکی یکسان نیست و مدام از هزینه‌های مختلف صحبت می‌شود. این تعدد قیمت‌ها می‌تواند موجب سردرگمی افراد شود.
شما می‌توانید یکی از ارزان ترین هزینه‌های ونیر کامپوزیت را در بهترین مطب دندانپزشکی در تهران بیابید. هزینه ونیر کامپوزیت انگلیسی توسط دکتر سید محسنی 390 هزار تومان می‌باشد که در کنار مهارت بالای ایشان، قیمتی استثنایی است.

چگونگی انجام بلیچینگ
بلیچینگ روش دیگری برای سفید کردن دندان‌هاست. به طور کلی این روش دارای وجوه شباهت زیادی با روش کامپوزیت است و در آن مواد خاصی بر روی دندان‌ها گذاشته می‌شود. سپس این مواد با استفاده از اشعه لیزر یا سایر موارد، فعال می‌گردد و به این ترتیب در زیبایی دندان‌های شما موثر است.



تفاوت بلیچینگ خانگی و مطب
دو روش کلی برای بلیچینگ وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از:
●    روش خانگی: در این روش دکتر در یک جلسه به ارزیابی دندان‌ها می‌پردازد. سپس اندازه دقیق دندان‌های شما را ارزیابی کرده و در جلسه بعدی، قالب بلیچینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. این قالب را بر روی دندان‌های خود قرار خواهید داد و در مدت زمان معین توسط پزشک آن‌ها را برمیدارید. در نهایت امر موجب تحول در دندان‌های خود می‌گردید.
●    روش مطب: همانطور که از آن هم مشخص است، در این روش در مطب حاضر خواهید شد و ماده مورد نظر تحت نظر پزشک بر روی دندان‌های شما قرار داده می‌شود. پس از آن متوجه تغییرات ایجاد شده بر روی دندان‌های خود خواهید بود.

دکتر سید محسنی با سال‌ها مهارت و تجربه در امور دندانپزشکی، در زمینه درمان بلیچینگ در تهران  هم شما را یاری خواهد داد. مهارت ایشان در کنار قیمت مناسب، رضایت مشتریان را به همراه داشته است. شماره تماس ما جهت رزرو نوبت و مشاوره رایگان 02122366650 می‌باشد. هم اکنون جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید.
عوارض و قیمت بلیچینگ
به طور کلی اگر درمان بلیچینگ شما توسط دکتر سید محسنی انجام شود، عوارض خاصی شما را تهدید نخواهد کرد. تنها دندان‌های شما کمی حساس تر خواهند شد که لازم است در این خصوص نکاتی را رعایت فرمایید. مثلا از خمیر دندان‌های متناسب با دندان‌های خود استفاده کنید، مصرف سیگار را قطع کنید و از مصرف کردن موادی که دارای رنگدانه‌های بسیار فعال هستند، خودداری نمایید. طول درمان شما متناسب با دندان‌هایتان متفاوت خواهد بود. قیمت بلیچینگ هم مبلغ 600 هزار تومان برای هر دو فک است. انصافا این قیمت با توجه به کیفیت کار دکتر، قیمت بسیار منصفانه ای است و پس از حضور در مطب و مشاهده مهارت و تجربه دکتر سید محسنی، متوجه این مسئله خواهید شد. در حالی که در برخی از مطب‌ها با صرف هزینه‌های به مراتب گرانتر، کیفیت بسیار ضعیفی را هم به شما ارائه خواهند داد.

مقایسه سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ
در نهایت نوبت به مقایسه سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ رسیده است. در هر دو روش مزایا و معایبی وجود دارد که هر دوی آن‌ها به طور کامل در متن گفته شد و اینکه کدام یک بیشتر مناسب دندان‌های شماست را دکتر تعیین می‌کند.
شما عزیزان می‌توانید جهت سفید کردن دندان با ونیر کامپوزیت و بلیچینگ به  بهترین مطب دندانپزشکی در تهران   تشریف بفرمایید و از خدمات دکتر سید محسنی بهره مند گردید. شماره تماس ما جهت رزرو نوبت و مشاوره رایگان 02122366650 است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها