به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۵۸۹۳۸

کودک‌ آزاردیده تحت عمل جراحی قرار گرفت

کودک‌ آزاردیده تحت عمل جراحی قرار گرفت
گروه جامعه: مدیر روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک ‌آزاردیده که هفته گذشته مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهر تحت عمل جراحی قرار گرفت. به گزارش ایرنا، دکتر محمد باقرزاده افزود: در این عمل جراحی انگشت پنچم پای راست این کودک به علت جراحت شدید قطع و انگشت چهارم آن حفظ شد و این کودک هم اکنون تحت مراقبت شدید درمانی قرار دارد و حال وی مساعد است.​​​​​ اندام‌های پای این کودک نیز که دچار جراحت شده بود با انجام فیزیوتراپی‌های مستمر تسکین یافته است. این کودک ‌آزاردیده از همان لحظاتی که مورد شکنجه قرار گرفته بود پرخاشگر و بی قرار بود که با اقدامات به موقع روانپزشکی و مشاوره‌ای شرایط روحی وی بهبود یافته است.

حسین دولت‌آبادی، سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز گفت: این پسربچه که هفته گذشته توسط پدر و نامادری در یکی از مناطق شهرستان ششتمد مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود هم اینک در بیمارستان امدادی سبزوار بستری و تحت درمان است. اطلاع رسانی به موقع و احساس مسئولیت همسایگان موجب دخالت بهزیستی و دادستانی در زمینه این کودک آزاری شد. کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضعیت کودک‌ آزاردیده و روشن شدن ابعاد موضوع وارد عمل شده‌اند. اعتیاد والدین به مواد مخدر عامل نخست کودک آزاری در این شهرستان است و پس از آن آسیب‌های اجتماعی، اختلالات روانی و طلاق از دیگر علل آزار کودکان به شمار می‌روند.
برچسب ها: کودک آزاری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها