به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۵۹۰۱۶

جهیزیه ایران؛ مرکزی که حتما باید از آن خرید کنید

گروه کسب و کار: اگر اهل خرید به خصوص اهل خرید لوازم منزل هستید مجتمع تجاری جهیزیه ایران از آن مراکز خریدی است که حتماً باید به آن سر بزنید و از آن خرید کنید. این مرکز خرید که به تازگی فعالیت خود را در قلب میدان شوش آغاز کرده است بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را در کنار معتبرترین برندهای خارجی گردآورده است.



در کنار این در جهیزیه ایران شما در بسیاری از موارد به طور مستقیم از تولید کنندگان خرید می‌کنید، در نتیجه کالای مورد نظر خود را عموماً ارزان‌تر از قیمت متوسط بازار می‌خرید.
به جز این موارد به علت امکانات نظیر پارکینگ مجهز، فود‌کورت، جاده سلامتی، اتاق نگهداری کودک و نمازخانه شما خرید بی‌استرس را تجربه می‌کنید و می‌توانید تمام خریدهای خود را با آسودگی در این مرکز خرید انجام دهید.

داستان مجتمع تجاری جهیزیه ایران
مراحل آغازین ساخت مجتمع تجاری جهیزیه ایران بیش از یک دهه پیش شروع شد. آن زمان مالکان مجتمع تجاری جهیزیه ایران تصمیم گرفتند کلنگ یک از مجهزترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران را به‌جای الهیه یا اقدسیه در ضلع شمال غربی میدان شوش به زمین بزنند. نکته قابل توجه این است که مکانی که این مرکز خرید در آن ساخته شده پیش از این محله‌ای بوده که درگیر شدیدترین آسیب‌های اجتماعی بوده.
کمی بیش از یک دهه پیش در کوچه‌هایی که در محل فعلی مجتمع وجود داشت انواع مشکلات به چشم می‌خورد. کودکان، زنان و مردان معتاد، خریدوفروش مواد و انواع آسیب‌های اجتماعی که به ذهن انسان می‌رسد. در چنین مکانی بود که کلنگ جهیزیه ایران به زمین خورد تا نه تنها یک مرکز تجاری مدرن در جنوب تهران شکل بگیرد، بلکه فضایی برای اشتغال‌زایی جوانان محله شوش نیز مهیا شود. به گفته مدیران این مجتمع تجاری، اولویت جذب کادر خدماتی و اداری این مجتمع با جوانان محله شوش است.

نگاهی کوتاه به مجتمع تجاری جهیزیه ایران       
مجتمع تجاری جهیزیه ایران با 140 هزار متر زیر بنا در 14 طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از 2500 خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در 5 طبقه آن بیش از 1000 واحد تجاری موجود است. طبقه 4 ام این مجتمع تجاری نیز یک فلت 10 هزار متری یک دست با ارتفاع 6 متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.
احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. چرا نباید سراغ قیطریه، الهیه یا شهرک غرب رفت؟ چرا سرمایه‌گذاران این مجتمع جنوب شهر را انتخاب کردند؟ به جز مزیت‌های اقتصادی و زمینه مناسبی که شوش از نظر بورس کالا داشت، سرمایه‌گذاران دلایل دیگری نیز داشتند.



مجتمع تجاری جهیزیه ایران در قلب شوش ساخته شد تا فضا را تغییر دهد. این مجتمع مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع چنان محلی را امروز به یک مرکز اشتغال بزرگ برای اهالی منطقه تبدیل کرد و باعث شد تا حتی از شمال شهر هم خریداران به سمت شوش بیایند.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران؛ مرکز خریدی مجهز و مدرن
اگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران را به چشم یکی از مجتمع‌های تجاری ساده سطح تهران، بازار تهران یا حتی شمال شهر می‌بینید سخت در اشتباه هستید. در جهیزیه ایران شما می‌توانید بدون هیچ نگران خاصی می‌توانید یک روز کامل را به خرید اختصاص دهید و تمام امکانات در دسترس شما باشند.
در هر طبقه این مجتمع تجاری 16 واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی کرده و از آنان مراقبت می‌کنند. 48 پله برقی، 9 آسانسور نفر بر و 1 آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با مهراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد که فضای نیایش، استراحت و البته تعویض لباس نوزادان را فراهم کرده است.



اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که با ظرفیت بیش از 2500 خودرو در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ نه تنها فروشندگان و خریداران این مجتمع بلکه به مغازه‌های اطراف نیز کمک شایان توجهی می‌کند. ویژگی دیگر این پارکینگ وجود 600 واحد انباری در آن است که امتیازی بزرگ مغازه‌دارها است.
برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به اندازه 500 صندلی ظرفیت دارد که به زودی زیر نظر یکی از مطرح‌ترین برندهای صنایع غذایی جهان به طور کامل راه‌اندازی می‌شود. آن چنان که گفته شده به زودی نیز در پشت بام این مجموعه امکانات ورزشی همچون جاده سلامت و زمین والیبال احداث می‌شود.

جهیزیه ایران؛ خانه محصولات با کیفیت
اگر نگرانی دارید که این مجتمع مجهز تنها میزبان برندهای لاکچری خارجی باشد سخت در اشتباه هستید. مجتمع تجاری جهیزیه ایران می‌خواهد خانه‌ی محصولات ایرانی با کیفیت باشد و در کنار آن حضور برندهای خارجی با کیفیت و مقرون به صرفه را نیز ممکن کند. تا امروز برندهایی مثل هیمالیا، امرسان و سام سرویس آماده ورود به این مرکز خرید شده‌اند و لیست بلند بالا از برندهای معتبر ایرانی و خارجی دیگر نیز دنبال حضور در بیش 1000 واحد تجاری این مجتمع هستند.
به جز قیمت منصفانه کالاها، قیمت خرید و اجازه مغازه‌های این مرکز خرید نیز جالب توجه است. قیمت واحدهای تجاری در این مرکز خرید در مقایسه با امکانات کم نظیر آن به شدت قابل ملاحظه است و تفاوت چندان با دیگر مجتمع‌های تجاری ندارد. دلیل این امر تسهیل حضور متقاضیان در این مرکز خرید است.
اگر دنبال خرید کالای با کیفیت و خوش قیمت یا اجاره یک واحد تجاری نوساز، شیک، مدرن و خوش قیمت در یکی از مجهزترین مجتمع‌ترین‌های تجاری تهران هستید حتماً سری به جهیزیه ایران بزنید، گزینه‌هایی خوبی برای شما وجود دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها