به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۲۵۹۰۸۳

زمان پخش خندوانه در نوروز ۱۴۰۰ مشخص شد

زمان پخش خندوانه در نوروز ۱۴۰۰ مشخص شد
گروه فرهنگی: محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در حاشیه بازدید از سریال تلویزیونی «دست انداز» در جمع خبرنگاران گفت:شبکه نسیم۷ عنوان برنامه در نوروز ۱۴۰۰ برای مخاطبان در نظرگرفته است از جمله سری هفتم خندوانه؛ البته پیش بینی ما این است که برنامه خندوانه زودتر از ایام نوروز شروع شود و بعد از نوروز هم ادامه دارد.

ضبط خندوانه آغاز می‌شود
احسانی درباره ضبط خندوانه گفت: ضبط اصلی خندوانه از فردا آغاز می‌شود.وی عنوان کرد: برای خندوانه دکور بزرگی طراحی شده است، تماشاگران کمتری نسبت به قبل حضور خواهند داشت. می‌دانید که خندوانه جز برنامه‌هایی است که مخاطبان منتظر آن هستند. وجود چنبن برنامه‌هایی ضروری است، اما عوامل به دنبال لوکیشنی بودند که رعایت دستورالعمل‌ها به خوبی عملی شود. پخش خندوانه در نوروز ۳ شب در هفته است و بعد از آن روال عادی خواهد داشت.

۷ ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم
وی افزود: از دیگر برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم، سریال طنز «دست انداز»، شوتبال، کودک شو، سری جدید هوش برتر، سری جدید شکرستان و نسیم آوا ویژه نوروز ۱۴۰۰ هستند. البته شبکه نسیم به شکل متعارف مثل شبکه‌های اصلی برنامه نداشته است، یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی به عنوان تحویل سال روی آنتن خواهد رفت.

موزه دورهمی به سرانجام رسید
مدیر شبکه نسیم درباره موزه دورهمی گفت: موزه دورهمی به سرانجام رسیده و خریدار هزینه را پرداخت کرده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت‌ها بررسی شد و در نهایت یک شرکت موزه دورهمی را خریداری کرد. قراراست در آخرین قسمت دورهمی در فصل چهارم، آیتم موزه دورهمی پخش شود.

فصل جدید دورهمی با ساختار متفاوت تولید خواهد شد
احسانی درباره مهمانان دورهمی و تغییرات آن گفت: فصل جدید دورهمی با تغییرات جدید و ساختار متفاوت تولید می‌شود، این روز‌ها که آقای مدیری مشغول ساخت سریالش در شبکه نمایش خانگی است، در قسمت آخر درباره حضور مهمانان صحبت می‌کند. زمانی که تعداد برنامه‌ها بیشتر می‌شود، به خاطر دعوت از افراد بازیگر و ورزشکار یک مقدار محدودیت به وجود می‌آمد. البته در فصل چهارم ما شاهد چهره‌های جدیدی بودیم مثل انوشه، مهرانه مهین ترابی، مسعودفروتن و... که بازخورد‌های خوبی داشت. دورهمی یک مجموعه است و همه اتفاقات با هم روی آن تاثیر می‌گذارد. دورهمی از معدود برنامه‌هایی بود که در ایام شیوع کرونا متوقف نشد.وی عنوان کرد: در ایامی که مردم نیاز به برنامه مفرح داشتند دورهمی روی آنتن بود و در کنار آن مهمانان هم با یک ملاحظاتی در ایام کرونا در برنامه حضور پیدا کردند. در طول برنامه هم خیلی از مهمانان به خاطر کرونا از خانه بیرون نمی‌آمدند و نتوانستند در دورهمی حضور پیدا کنند.وی افزود: هنوز تصمیم قطعی برای پخش آخرین قسمت دورهمی در عید مبعث گرفته نشده است.

مجموعه ۹۰ قسمتی دست انداز روی آنتن شبکه نسیم
احسانی درخصوص مجموعه دست انداز گفت: کار‌های طنز آیتمی چند ساله بود که وقفه‌ای در ساخت آن‌ها شاهدبودیم، ما احساس کردیم‌که این نیاز در بین مخاطبان وجود دارد که این بخش را در برنامه‌های شبکه‌های نسیم داشته باشیم.وی افزود: دوستان سراغ گروهی رفتند که در این حوزه فعالیت داشتند. حدود سه هفته‌ای است که کار شروع شده است. خوشبختانه اولین سری برنامه دست انداز نوروز ۱۴۰۰ از شبکه نسیم خواهیم داشت. برای پخش ساعت ۲۰ را در نظرگرفته ایم که سه بار هم تکرار خواهد داشت. این برنامه ۹۰ قسمت است که ۱۵ قسمت نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود، در ادامه هم شاهد پخش قسمت‌های آن خواهیم بود.مدیر شبکه نسیم یادآور شد: تعداد بازیگران اصلی، مهمان و هنرور دست انداز زیاد است، کار‌های آیتمی در چند لوکیشن‌ها کار‌ها تقسیم می‌شود. در این برنامه شیوه جدید اجرا را تجربه کردند که در کار‌های قبلی نبوده است. یک مدل بازی و اجراست که مخاطبان در نوروز می‌بینند.
برچسب ها: خندوانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها