به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۵۹۱۰۲

پراید ۹۱ میلیونی به چه کسانی می‌دهند؟

پراید ۹۱ میلیونی به چه کسانی می‌دهند؟
گروه اقتصادی: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام خرید خودروهای دولتی سایپا است. پیش‌فروش هفت خودرو سایپا ۱۵۱ (پراید وانت)، تیبا صندوق‌دار ، تیبا ۲، ساینا، کوییک دنده‌ای، کوییک آر و ساینا ‌اس امروز هم انجام می‌شود. ثبت‌نام برای خرید هفت خودرو سایپا ۱۵۱ (پراید وانت)، تیبا صندوق‌دار ، تیبا ۲، ساینا، کوییک دنده‌ای، کوییک آر و ساینا ‌اس به قیمت دولتی یعنی ارزان‌تر از بازار از دو روز پیش آغاز شده است و در امروز هم ادامه دارد.این درحالیست که محمدرضا نجفی‌منش، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌‎گوید خودروسازان کشور بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان زیان‌دهی دارند و طبق اعلام اخیر همین عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، خودروسازان در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان با ارزان‌فروشی در طرح‌های پیش‌فروش متضرر شده‌اند.
 
با این حال این سیاست ادامه دارد و دو روز پیش سایپا طرح عید تا عید را کلید زد. در این طرح قرار است هفت خودرو به صورت فروش‌ فوق‌العاده با تحویل ۹۰ روزه فروخته شوند. کسانی که دارای شرایط زیر باشند می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند:
«ـ محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )
ـ حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
ـ دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
ـ متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .
ـ شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
ـ متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .»
سایپا علاوه بر فروش فوق‌العاده با زمان تحویل ۹۰ روزه، پیش‌فروش تحویل یکساله هم دارد که شامل خودروهای زیر می٬شود.
برچسب ها: پیش فروش سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها