به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۵۹۱۱۱

کعبی: می‌خواهیم از استقلال انتقام بگیریم

کعبی: می‌خواهیم از استقلال انتقام بگیریم
گروه ورزشی: عقیل کعبی، مدافع آبادانی تیم مس رفسنجان از انگیزه‌های بالای تیمش برای شکست استقلال حرف می‌زند. مدافع با تجربه‌ای که قطعاً تقابل او و هم پستی‌هایش با مهاجمان استقلال که نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود، جزو حساس‌‎ترین و دیدنی‌‌ترین موارد بازی خواهد بود. به همین دلیل با کعبی هم‌صحبت شدیم و حرف‌ها و نقطه نظراتش را شنیدیم.

از شرایط و نتایج تیمتان در نیم فصل رضایت داشتید؟
نیم فصل خوبی داشتیم و نتایج قابل قبولی هم کسب کردیم. در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم و به نوعی فصل را بد شروع کردیم اما هر چه گذشت شرایط‌مان بهتر شد و خدا را شکر که با برد نیم فصل اول را مقابل ذوب آهن به پایان رساندیم.

در مقابل ذوب آهن در شرایطی به پیروزی رسیدید که بعضی از ذوبی‌ها به داوری بازی معترض بودند!
برد برای ما نتیجه‌ای کاملاً عادلانه بود. شاید داوری در یکجاهایی مشکلاتی داشت اما تیم ما در بیشتر دقایق بازی بهتر از حریف بود و واقعاً مستحق پیروزی بود و صددرصد استحقاق سه امتیاز را داشت که به آن هم رسید.

تیم‌هایی که از یک رده پایین‌تر به لیگ برتر صعود می‌کنند، معمولاً در سال اول حضورشان بیشتر به دنبال ثبات هستند اما به نظر تیم رفسنجان در لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شد؟
بله خدا را شکر خوب بازی کردیم و نتایج خوبی هم به دست آوردیم. در هر پست هم دو بازیکن خوب داریم که این مسأله موجب شده تا حس رقابت خیلی خوب و بالایی در تیم‌مان شکل بگیرد. از این رو بازیکنان ما با شرایط فنی بالا در هر بازی ظاهر می‌شوند. تیم یکدلی داریم و مربیان با ایجاد روحیه خوب و صمیمیت در بین بازیکنان موفق شده‌اند، چهره قابل احترامی از تیم ما در لیگ برتر بسازند که این مهم برای ما خیلی ارزش دارد.

جاه‌طلبی‌هایتان در لیگ برتر تا کجا ادامه خواهد داشت؟
من فکر می‌کنم از حالا حرف زدن از سهمیه منطقی نیست چون با این گونه صحبت کردن انتظارها را از تیم‌مان بالا می‌بریم. موفقیت‌های خوب برای تیم ما دور از دسترس نیست و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و ما هم برای کسب بهترین رتبه ممکن برای تیم‌مان تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد و در نهایت چه رتبه‌ای به تیم ما می‌رسد.

رابطه عاطفی خوبی بین هوادارانتان و تیمتان به وجود آمده است؟
هواداران بسیار خوب و خونگرمی داریم. مردم رفسنجان رابطه بسیار خوبی با تیم ما دارند، که حس خیلی خوبی را در تیم به وجود ‌آورده، از این رو با تمام وجود و انرژی برای تیم‌مان می‌جنگیم. وقتی ما بازیکنان با هم صحبت می‌کنیم، از این موضوع حرف می‌زنیم که باید بازی به بازی پیش برویم و برای تیم خودمان و هوادارانمان ضمن ارائه بهترین نمایش‌ها، برد رقم بزنیم و بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم.

در خصوص بازی‌تان مقابل استقلال در رفسنجان چه صحبتی داری؟
ما در بازی رفت نتیجه را به استقلال واگذار کردیم. این دیدار، نخستین بازی ما در لیگ برتر بو، که به همین دلیل کمی سر در گم بودیم اما بعد از آن بهتر شدیم. در واقع در بازی رفت مقابل استقلال شرایط ایده‌آلی نداشتیم و نتوانستیم ظرفیت‌های واقعی‌مان را نشان دهیم اما این بار در خانه شرایط ما بسیار با دیدار رفت متفاوت خواهد بود. حس انتقام قوی داریم که بازی رفت و شکست در آن دیدار را جبران کنیم. از همین رو فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم تا نیم‌فصل دوم را هم با برد شروع کنیم.

خودت در خط دفاعی بازی می‌کنی و تقابل خط دفاعی تیمتان با نقطه قوت استقلال یعنی خط حمله استقلال از نکات جالب بازی خواهد بود. واقعاً قدرت مهار خط حمله استقلال و بازیکنانی مانند قایدی و مطهری را دارید؟
من نمی‌خواهم با استقلالی‌ها کری بخوانم اما آنها قطعاً روز سختی را در چمن مصنوعی رفسنجان و مقابل تیم ما خواهند داشت و قطعاً بازیکنان خط حمله استقلال هم از این موضوع استثنا نخواهند بود. به همین دلیل حتماً می‌توانیم تاکتیک خودمان را به استقلال تحمیل کرده و مهاجمان استقلال را هم کاملاً مهار کرده و خنثی کنیم.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: عقیل کعبی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها