به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۲۵۹۱۲۲

شروع نیم‌فصل دوم با ۶ تغییر روی نیمکت‌ها

شروع نیم‌فصل دوم با ۶ تغییر روی نیمکت‌ها
گروه ورزشی: لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۸ دیدار وارد هفته شانزدهم می‌شود.به گزارش ایسنا، ادامه رقابت‌های لیگ برتر بعد از وقفه‌ای ۱۶ روزه امروز (دوشنبه) با برگزاری ۸ دیدار وارد هفته شانزدهم خواهد شد که در مهم ترین دیدارها پرسپولیس صدرنشین برای حفظ جایگاه خود باید در تهران به مصاف سایپا برود و امیر قلعه‌نویی به مصاف تیم سابقش یعنی سپاهان می‌رود. سپاهانی‌ها آماده‌اند تا با لغزش پرسپولیس جای این تیم را در صدرجدول بگیرند. همچنین استقلالی‌ها باید به مصاف تیم سر حال مس رفسنجان بروند و کار سختی پیش رو خواهند داشت. 
 
نفت مسجدسلیمان – تراکتور/ ورزشگاه بهنام محمدی، ساعت ۱۵:۰۰
دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور با تغییر نیمکت خود باید به مصاف یکدیگر بروند. هدایت نفتی‌ها در نیم فصل اول به عهده مجتبی حسینی بود اما او از هدایت این تیم استعفا داد تا مدیران باشگاه نفت هدایت تیم‌شان را به داریوش یزدی دهند. نفتی‌ها کار راحتی مقابل تراکتور خواهند داشت چون تراکتوری‌ها با تغییر سرمربی خود می‌خواهند امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنند. رسول خطیبی که به تازگی به عنوان سرمربی تبریزی‌ها انتخاب شده قصد دارد تیم جدیدش را به جمع مدعیان قهرمانی بازگرداند.

مس رفسنجان – استقلال/ ورزشگاه شهدای مس رفسنجان ، ساعت ۱۵:۰۰
مس رفسنجان با محمد ربیعی در نیم فصل اول فراتر از انتظارها ظاهر شد و نیم فصل اول را نیز با پیروزی به پایان رساند. آن‌ها می‌خواهند شگفتی‌ خود را تکمیل کنند و با پیروزی مقابل استقلال خود  را به جمع تیم‌های برتر لیگ برسانند. در مقابل استقلالی‌ها روزهای پر حاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارند اما محمود فکری در تلاش است تا با کسب نتایجی رضایت بخش تیمش را در مدعی کسب قهرمانی نگه دارد. شاگردان محمود فکری مقابل مس با انگیزه کار دشواری دارند اما تنها به کسب پیروزی فکر می‌کنند.

ماشین سازی – شهرخودرو/ ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی، ساعت ۱۵:۰۰
تیم قعرنشین ماشین سازی پس از ادامه نتایج ضعیفش تغییر سرمربی داد و با کنار رفتن اخباری، مهدی پاشازاده هدایت این تیم را به عهده گرفت. ماشین سازی در بخش مدیریتی هم تغییرات زیادی را تجربه کرد و در تلاش است تا شرایط نابه‌سامان خود در جدول رده بندی را بهبود ببخشد. در مقابل مهدی رحمتی با شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را از لیست خود خارج کرد و چند بازیکن را هم به خدمت گرفت تا نشان دهد می‌خواهد ورق را برگرداند و تیمش را نسبت به نیم فصل اول متحول کند و نتایج بهتری کسب کند.

نساجی مازندران – آلومینیوم اراک/ ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، ساعت ۱۵:۰۰
نساجی همانند شهرخودرو چند بازیکن فیکس خود در نیم فصل اول را از لیست خارج کرد و بازیکنان جدیدی جذب کرد تا هواداران این تیم را امیدوار باشند تیم‌شان لیگ بیستم را با سقوط به دسته یک به پایان نرسانند. مجید جلالی می‌خواهد شرایط نساجی را تغییر دهد و تیم خود را از منطقه سقوط خارج کند. نساجی در این دیدار مقابل آلومینیومی بازی دارد که پدیده نیم فصل اول بود. آلومینیوم نتایج درخشانی در ۱۵ هفته ابتدایی خود به دست آورد اما با استعفا و کنار رفتن خطیبی شرایط برای اراکی‌ها به آن شکل که پیش بینی می‌شد رقم نخورد. اکنون آن‌ها با محمود خرمزی، مربی موقت خود باید به مصاف نساجی بروند. باید دید کدام تیم موفق خواهد بود.

پیکان – صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه پیکان شهر، ساعت ۱۵:۰۰
شاگردان مهدی تارتار که نیم فصل اول را با رده یازدهمی به پایان رساندند باید به مصاف صنعت نفتی بروند که در نیم فصل اول عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت اما در نهایت کار خود را با رتبه پنجمی به پایان رساند. نفتی‌ها در چند هفته اخیر حواشی زیادی را تجربه کردند و شرایط تیم‌شان چندان مساعد نیست. دو تیم امروز بازی سنگینی را پیش رو خواهند داشت و باید دید در نهایت چه تیمی پیروز از زمین خارج خواهد شد.

سپاهان – گل گهر سیرجان/ ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۵:۴۵
امیر قلعه‌نویی پس از جدایی از سپاهان باز هم به اصفهان برمی‌گردد و این‌بار در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان سابق خود قرار خواهد گرفت. گل گهری‌ها در دیدار رفت این رقابت‌ها توانسته بودند با نتیجه ۳ بر یک سپاهانی‌ها را شکست دهند اما سپاهان این بار متفاوت‌تر از بازی گذشته خود مقابل گل گهر بازی خواهد کرد چون شاگردان نویدکیا آمادگی و هماهنگی بیشتری نسبت به نیم فصل اول با یکدیگر دارند. سپاهانی‌ها به دنبال لغزش پرسپولیس هستند تا با کسب پیروزی مقابل گل گهر صدرنشین شوند.

پرسپولیس – سایپا/ ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۷:۲۵
قهرمان نیم فصل اول لیگ باید به مصاف سایپایی برود که در نیم فصل اول پر فراز و نشیب ظاهر شد و اکنون در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مهدی ترابی را جذب کرد اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نمی‌تواند از این بازیکن بهره بگیرد. شاگردان یحیی گل محمدی برای حفظ صدرنشینی و فاصله گرفتن از دیگر تیم‌های پشت سر خود کار دشواری پیش رو خواهند داشت چون ابراهیم صادقی و سایپایی‌ها مقابل تیم‌های مدعی عملکردی خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و برای صعود به رتبه‌های میانی از این بازی امتیاز می‌خواهند.

فولاد – ذوب‌آهن/ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، ساعت ۱۷:۳۵
آخرین دیدار این هفته از رقابت‌ها در اهواز برگزار خواهد شد. دیداری تحت شعاع شیوع بیماری کرونا در اهواز قرار گرفته است و مدیران باشگاه ذوب‌آهن بارها نگرانی خود را بابت برگزاری این دیدار اعلام کردند. مجتبی حسینی پس از جدایی از نفت مسجدسلیمان و پیوستن به ذوب‌آهن باید در اولین تجربه خود روی نیمکت ذوبی‌ها به مصاف فولادی‌ برود که جزو بالانشینان این فصل از رقابت‌هاست.
برچسب ها: لیگ برتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها