به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۵۹۱۹۵
احتمال ترورم جدی است؛ خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند

احمدی‌نژاد: اطلاعاتم را ضبط کرده‌ام و در چند جای مطمئن قرار داده‌ام

احمدی‌نژاد: اطلاعاتم را ضبط کرده‌ام و در چند جای مطمئن قرار داده‌ام
گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد در واکنش به تهدید به ترورش در یک رسانه تندرو اصولگرا گفته است: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند! البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده‌ام، کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که ما می‌خواهیم ترور کنیم، پیدا می‌شود. البته من مسائل را گفتم و تشریح کردم چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می‌نشینند و چه تصمیماتی می‌گیرند. اینها را گفته‌ام، ضبط کرده‌ام و در چندین جای مطمئن قرار داده‌ام. همان‌هایی را که نوشته‌ام دنبال کنید، می‌توانید متوجه بشوید که وابسته به کجاها هستند. حادثه سراوان/ درباره سرچشمه‌های قاچاق و چیزهایی که دیده‌ام صحبت خواهم کرد
مردم را متهم می کنند که آنها مشکل هستند. مسئول همه مشکلات اقتصادی، مردم هستند. کرونا آمده است، مردم مسئول هستند. قاچاق می شود، مردم مسئول هستند!
واقعا مسئول قاچاق مردم هستند؟ آن آقایی که کارت سوخت را برداشت و 10 میلیارد دلار به کشور خسارت زد، آیا با او هم به اندازه یک کوله‌بر برخود می شود؟ مردم مرزنشین مسئول هستند؟ سیاست ها و تصمیمات کلان هیچ نقشی ندارد؟
مردم سیستان و بلوچستان جزو وفادارترین، اصیل‌ترین و شجاع‌ترین اقوام ایرانی هستند. همیشه از مرزها دفاع کرده اند و اتفاقا جزو محروم ترین ها هم هستند. قبل از انقلاب محروم بودند، بعد از انقلاب هم فاصله خیلی شده است.
ما در دولتمان سعی کردیم با نگاه عدالت محور، بدون توجه به قومیت و مذهب و چه و چه، واقعا عادلانه آنجا کار کنیم ولی هنوز خیلی فاصله است.
بی انصافی است که ما مردم مرزنشین را مسئول مشکلات اقتصادی معرفی کنیم. باید با ملاطفت برخورد کرد. آنها در آن بیابانها بدون امکانات دارند مرز را حفظ می کنند، آنجا را تخلیه نمی کنند.


گفتنی اینكه احمدی‌نژاد امروز صبح برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و دیدار با مردم رنج‌کشیده سی‌سخت وارد شیراز و سپس شهرستان سی سخت شد.
 

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۰۵:۵۳
آقای احمدی نژادبهترین مردمدافع اسلام ومحرومین کشور است سیاستهای قبلی که داشت به طور جدی درجبهه های نبرد اسلام ودفاع جنگ شرکت میکردودرمیان مردم رفت وآمدمیکردوبه دردودل مردم گوش میدادوحتی درموقع ریاست جمهوریش به چندروستا سرمیزدوخانه های گلی آنهارانوسازمیکردوبایدازآن خانه های ساخته شده محلهاسراغ گرفت وازفداکاریهاوجان گذشتگیهایش یادآوری نمودگذشت وفداکاریهایش وسیاستش دررئیس جمهوریش اول بودایشان اصلا اصول گرانیستنداصول گرا به شخصیتی میگویندکه به فکرمردم دنباشدوفقط به فکرخودش باشدوبه فکرپول جمع کردن بر (370460)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها