به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۵۹۲۸۵

هدف مس مقابل استقلال کسب ۳ امتیاز بود

هدف مس مقابل استقلال کسب ۳ امتیاز بود
گروه ورزشی:سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد. محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال و کادر فنی آن خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و جذابی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. به فکری خسته نباشید می‌گویم. او برای من قابل احترام است. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم و معتقدم نحوه بازی تیم ما مورد پسند همگان قرار گرفته است. در بازی امروز می‌توانستیم در دقایقی از بازی عقب نشینی کنیم، اما به جای آن بازی برابری را شاهد بودیم و هر ۲ تیم موقعیت‌های متعددی را ایجاد کردند.
 
ربیعی ادامه داد: هدف من در این بازی دقیقا کسب ۳ امتیاز بود، اما در یک لحظه و در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک گل را تقدیم استقلال کردیم.در حال ایجاد شخصیت لیگ برتری مد نظر خودم در مس رفسنجان هستم. در بازی امروز در ۱۵ دقیقه آخر ۲ موقعیت خوب در ضدحمله داشتیم، اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: اگر دقت کرده باشید امروز هیچ اعتراضی از سوی نیمکت ما به داوری نشد. شرایط استقلال را می‌دانم، به نظر من بازی صحنه‌های مشکوک زیادی نداشت. البته ما هم ممکن است اعتراضاتی داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: طبیعتا تیمی که به تازگی به لیگ برتر راه یافته و در پنجره نقل و انتقالاتی تغییرات زیادی داشته است به چند هفته زمان نیاز دارد تا با شرایط لیگ برتر تطبیق پیدا کند. در ۲ هفته اول نتیجه را واگذار کردیم، اما در هفته سوم در اراک امتیاز با ارزشی گرفتیم. در هفته بعد برابر تراکتور بدشانس بودیم پس یعنی از هفته دوم خودمان را پیدا کردیم. در ابتدا بودجه محدودی در اختیار داشتیم و کسی اطلاع چندانی از شرایط مس رفسنجان نداشت، اما امروز مس رفسنجان شخصیت خوبی برای خود ایجاد کرده است.ربیعی در پایان گفت: دوست داشتم در بازی امروز پیروز شویم تا این ۳ امتیاز را به ۲ قشر تقدیم کنم، اول به کارگران زحمتکش مجتمع مس سرچشمه که انرژی مثبتی را از سوی آن‌ها می‌بینم و دوم به مردم دوست داشتنی شهر رفسنجان.
برچسب ها: مس رفسنجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها