کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امدادینو بهترین شرکت تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی

12 اسفند 1399 ساعت 10:27


گروه کسب و کار: تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی مثل هر برند دیگری، بر اثر مشکلات متعدد می­تواند امری کاملاً طبیعی باشد. به عبارت دیگر کیفیت برند، ضمانتی برای عدم خرابی نیست و بعد از یک دوره استفاده ممکن است هر وسیله­ای کارکرد نرمال خود را از دست بدهد.
از آنجایی که با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است شرایط برای خرید لباسشویی جدید نباشد بهتر است به فکر تعمیر دستگاه باشید، زیرا با پرداخت هزینه کمتری می­توانید مثل روز اول از لباسشویی استفاده کنید.
نکته اینجاست که اگر در تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی تجربه­ای ندارید، بهتر است تعمیر را به دست افراد متخصص بسپارید و دقت داشته باشید که یک مرکز تعمیر حرفه­ای را انتخاب کنید و به کسی اطمینان کنید که قطعات ماشین لباسشویی را به خوبی بشناسد و بتوانید عیب یابی و تعمیر حرفه‌ای را انجام دهد.
چگونه یک مرکز معتبر برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ و ال جی انتخاب کنیم؟
همانطور که می­دانید ماشین لباسشویی در برندهای مختلف در بازار موجود است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد، از جمله سامسونگ، بوش، ال جی و ... . اگر می­خواهید برای تعمیر لباسشویی اقدام کنید، بهتر است به متخصص همان برند مراجعه کنید تا دستگاه را با کیفیت اولیه تحویل بگیرید.
 
برای این کار باید به دنبال یک مرکز معتبر باشید که در ادامه به برخی از ویژگی­های آن اشاره می­کنیم:
1.    داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای
یک مرکز معتبر با تعمیرکاران با تجربه و با چند سال سابقه کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی و ... همکاری می‌کند. از طرفی این افراد باید آموزش دیده باشند و بدانند با هر برند لوازم خانگی چطور باید برخورد کنند.

2.    تعمیرات لوازم خانگی در محل
با توجه به اینکه لوازم خانگی سنگین وزن هستند و امکان جابه جایی آنها همیشه ممکن نیست و یا حین انتقال احتمال آسیب وجود دارد، بهتر است با مراکزی تماس بگیرید که امکان تعمیر در محل دارند.
در ضمن با این ویژگی دیگر نیازی نیست لباسشویی شما، مدت‌ها در صف تعمیر باشد زیرا با اعزام تعمیرکار در اسرع وقت کار تعمیر انجام خواهد شد.

3.    ارائه سرویس در زمان دلخواه
یک مرکز معتبر بعد از تماس مشتری، به او حق انتخاب برای زمان تعمیر می‌دهد تا در زمان تعیین شده، تعمیرکار اعزام گردد.

4.    برآورد هزینه احتمالی قبل از تعمیر
هزینه تعمیر دستگاه، پس از عیب یابی مشخص خواهد شد، بنابراین یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی ال جی و ... بعد از عیب یابی توسط تعمیرکار هزینه حدودی تعمیر و یا تعویض قطعات را اعلام می‌کند تا مشتری با رضایت و اطلاع کامل اقدام به ثبت سفارش برای تعمیر لباسشویی سامسونگ و ... کند.

5.    گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویض شده
یک مرکز معتبر از قطعات اورجینال و اصل برای پروسه تعمیرات لوازم خانگی استفاده می‌کند، بنابراین ضمانت سلامت آنها را نیز بدون هیچ قید و شرطی می‌پذیرد.
تیم امدادینو به عنوان یک تیم معتبر و با کیفیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی، تمام ویژگی‌های فوق را داراست که وظیف اصلی آن خدمات سریع و کارآمد در کنار هزینه منصفانه می‌باشد. امدادینو در کنار موارد گفته شده با داشتن دانش، تجربه، وقت شناسی و پرسنل آموزش دیده آماده خدمت رسانی است.

تعمیر لباسشویی ال جی و سامسونگ



همان طور که می­دانید برند ال جی و سامسونگ دو برند معتبر و با کیفیت در سطح لوازم خانگی هستند و طرفداران زیادی دارند، اما این کیفیت ضامن عدم خرابی آنها نیست و ممکن است تجربه داشته باشید که حین کار، خراب شده­اند.
نکته مهم اینجاست تا برای تعمیر آنها عجله نکنید و آن را دست هر کسی نسپارید. البته ناگفته نماند که خرابی لباسشویی و تصور شستن لباس­ها با دست کمی مشکل است، اما بهتر است سنجیده­تر عمل کنید تا مبادا به علت انتخاب نادرست تعمیرکار، متضرر پرداخت هزینه بیشتری شوید
امدادینو با تلاش بی وقفه و حضور یک کادر مجرب در تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی، سعی دارد در عرض چند ساعت ،تعمیرکاری حرفه ای به محل زندگی شما اعزام کند. تکنسین­های امدادینو با بیش از ۱۷ سال سابقه در تعمیرات لباسشویی، به خوبی با تمام مدل­ها و قطعات لباسشویی آشنایی دارند و اطمینان می­دهند که از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید.
کافی است با امدادینو تماس بگیرید تا برای هر زمانی، تعمیرکاری مجرب از مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ و ال جی را رزرو کنید. در ضمن نگران قطعات مورد نیاز نباشید، امدادینو مجهز به محل اعزام می­شود.

 ثبت سفارش تعمیرات لباسشویی سامسونگ و ال جی در امدادینو
حال که مطمئن شدید، امدادینو به هدف اصلی خود یعنی خدمات مطلوب و با کیفیت پایبند است، می­توانید با خیال آسوده برای ثبت سفارش تعمیرات اقدام کنید. برای این کار کافی است:
1.    در ابتدا برای ثبت درخواست و تنظیم وقت دلخواه مراجعه تعمیرکار با شماره 87700770-021 تماس بگیرید و یا به سایت emdadino.com مراجعه کنید.  
2.    پس از ارتباط با کارشناس،  مشکل خود را بیان کنید و در نهایت برای تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی، تعمیرکار رزرو کنید.
3.    در ادامه با حضور تعمیرکار، عیب یابی صورت می‌گیرد و هزینه حدود به مشتری اعلام می-گردد.
4.    در پایان نیز در صورت موافقت شما، تعمیرات انجام و ضمانت نامه رسمی نیز تقدیم می‌شود.
خبر خوب اینکه خدمات امدادینو محدود به تعمیر لباسشویی سامسونگ و ال جی نیست و می­توانید با مراجعه به سایت از دیگر خدمات نیز مطلع شوید و با آگاهی برای تعمیرات اقدام کنید.
 


کد مطلب: 259361

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/259361/امدادینو-بهترین-شرکت-تعمیر-لباسشویی-سامسونگ-ال-جی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir