به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۵۹۳۸۹

خوب‌های تنیس روی‌میز دنیا در قطر هستند

خوب‌های تنیس روی‌میز دنیا در قطر هستند
گروه ورزشی: ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با تاکید بر اینکه تمام خوب این رشته به قطر سفر کرده‌اند تا در مسابقات گزینشی این کشور شرکت کنند، گفت: تنها هدف من دستیابی به سهمیه برای المپیک توکیو است.
نوشاد عالمیان در مورد شرایط تمرینی و مسابقه ای خود در قطر توضیح داد و گفت: محدودیت هایی که برای حضور در قطر و مسابقات این کشور در نظر گرفته شده شرایط را نسبت به همیشه متفاوت کرده است. بلافاصله بعد از ورود به قطر تست کرونا دادیم و بعد از آن هم وارد قرنطینه شدیم. بعد از این که جواب منفی تست ها مشخص شد، اجازه تمرین پیدا کردیم آنهم با پروتکل های خاص. وی از وضعیت تمرینی خود ابراز رضایت کرد و یادآور شد: با احتساب جلسات تمرینی که من و برادرم (نیما عالمیان) در تهران داشتیم، در کل ۱۰ روز زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کردیم و توانستیم. البته که من و نیما قبل از این تمرینات هم درگیر مسابقات باشگاهی خود بودیم و از این حیث دور از آمادگی نبودیم اما تمریناتی که در این چند روز داشتیم تاثیر زیادی در شرایطم و بهبود وضعیتم داشت. 

این ملی پوش تنیس روی میز که روز گذشته حضور در تورنمنت قطر را آغاز کرد، ادامه داد: برای حضور در این تورنمنت همه خوب های تنیس روی میز آسیا و جهان به قطر آمده اند. به خصوص که هفته آینده مسابقات گزینشی المپیک برگزار می شود. برای بازیکنان تمام کشورها مهم بود که بتوانند به واسطه حضور در این تورنمنت و تورنمنت دیگری که پیش از مسابقات گزینشی برگزار می شود، برای کسب سهمیه آمادگی بهتری کسب کنند. با وجود پاندومی کرونا و تاثیری که روی وضعیت تمرینات داشته، همه شرکت کنندگان از آمادگی خوبی برخوردارند. 
عالمیان با یادآوری اینکه نخستین دیدار خود در تورنمنت بین المللی قطر را با پیروزی برابر نماینده مجارستان به پایان رساند، گفت: در دور نخست مسابقات استراحت داشتم. دیدار با نماینده مجارستان در دور برگزار شد. قبلا هم با این بازیکن بازی کرده بودم. با تجربه ای که از آن دیدار داشتم و آمادگی که در دوره تمرینی به دست آوردم، موفق به پیروزی شدم. 

وی تصریح کرد: اینکه این بازی را با برد به پایان رساندم و اینکه برنده دیدارهای دیگرم در تورنمنت بین المللی قطر باشم، برایم خوب است اما بیشتر مسابقات گزینشی المپیک و نتایجی که می توانم در آنها به دست بیاورم، برایم مهم است. این دو تورنمنت را با این امید پشت سر می گذارم که از تجربه و آمادگی آن بتوانم برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنم. پینگ پنگ باز کشورمان تاکید کرد: همه بازیکنانی که در تورنمنت بین المللی قطر شرکت دارند در رقابت های گزینشی المپیک هم شرکت می کنند. همه از سفر به قطر سهمیه المپیک را می خواهند و همین یعنی اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود.نوشاد عالمیان تاکید کرد: تلاشم این است بتوانم بهترین نتیجه ممکن را بگیرم. این بهترین نتیجه یعنی دستیابی به سهمیه المپیک که با توجه به متفاوت بوندن شرایط مسابقات سخت است اما تنها هدف من است.
برچسب ها: نوشاد عالمیان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها